جزئیات انتقال سه دانگ ساختمان پرسپولیس، مسئولان بی خبر بودند!

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی پس از عدم دریافت قرض دو میلیون یورویی خود از فدراسیون فوتبال برای پرداخت به مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی ایران از این نهاد شکایت کرد تا بتواند این پول را با سود ناشی از تأخیر در بازپرداخت آن دریافت کند.

جزئیات انتقال سه دانگ ساختمان پرسپولیس، مسئولان بی خبر بودند!

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فدراسیون فوتبال که پولی در حساب خود برای پرداخت به شستا نداشت با حکم دادگاه برای مزایده اموال خود روبرو شد.

نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال در اعلام دارایی های خود به دادگاه، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را نیز قرار می دهد تا بخش حقوقی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی خواستار دریافت آن از فدراسیون گردد.

از این رو کارشناسان رسمی حوزه مسکن قوه قضائیه اقدام به ارزش گذاری ساختمان باشگاه پرسپولیس می نمایند و آن را به شعبه صدور حکم مربوط به توقیف اموال فدراسیون اعلام می نمایند.

دادگاه نیز مجوز ثبت گردش سند را نیز حکم می نماید تا شستا بدون کوچک ترین لایحه دفاعی از سوی بخش حقوقی باشگاه بتواند نیمی از ساختمان گران قیمت این باشگاه را در یکی از محله های نسبتاً گران قیمت تهران صاحب گردد.

نکته جالب توجه عدم اطلاع بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس از این پرونده است. پرونده ای که حدود یک سال در دادگاه جریان داشته است اما مسئولان پیشین و فعلی باشگاه هیچ توجهی به آن نداشته اند تا پرسپولیس در آستانه انتقال سه دانگ از سند ساختمان خود به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بابت بدهی فدراسیون فوتبال باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1272

به "جزئیات انتقال سه دانگ ساختمان پرسپولیس، مسئولان بی خبر بودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انتقال سه دانگ ساختمان پرسپولیس، مسئولان بی خبر بودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید