جدیدترین مدل برچسب هوشمند سامسونگ چه زمان عرضه می گردد؟

به گزارش ارانیوز، دیجیاتو نوشت: سامسونگ ظاهراً میخواهد نسل تازه اسمارت تگ های خود را تا اواخر امسال میلادی در دسترس کاربران قرار دهد.

جدیدترین مدل برچسب هوشمند سامسونگ چه زمان عرضه می گردد؟

سامسونگ اوایل 2021 در کنار معرفی سری گلکسی S21 ، از اولین تگ هوشمند خود با نام Galaxy SmartTag رونمایی کرد و حالا می خواهد نسل تازه این اسمارت تگ را تا اواخر امسال میلادی در دسترس کاربران قرار دهد.

تگ های هوشمند ظاهراً محصولات نسبتاً ساده ای هستند که نیازی به روزرسانی خاصی ندارند و شاید یکی از دلایلی که سامسونگ نیز طی دو سال نسل تازهی از تگ های هوشمند خود را به بازار عرضه ننموده است، همین موضوع باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص معینات نسل تازه اسمارت تگ های سامسونگ منتشر نشده است و حتی معین نیست نسل تازه با چه نامی در دسترس کاربران قرار می گیرد. انتظار می رود تگ های هوشمند تازه سامسونگ نسبت به نسل قبلی از بعضی جهات ارتقا پیدا نمایند.

سامسونگ اواخر امسال میلادی اسمارت تگ تازهی به بازار عرضه می نماید

به گفته منابع مطلع بازار، سامسونگ ظاهراً میخواهد نسل تازه تگ های هوشمند خود را که در سال 2021 از اولین نسل آن ها رونمایی کرد، به بازار عرضه کند. انتظار می رود این شرکت اواخر امسال میلادی و احتمالاً هم زمان با رونمایی از دو گوشی تاشوی تازه و گلکسی بادز 3 و نیز گلکسی واچ 6 در ماه آگوست، از اسمارت تگ تازهش رونمایی کند.

سامسونگ ظاهراً میخواهد نسل تازه تگ های هوشمند خود را قدرتمندتر از قبل به بازار عرضه کند. انتظار می رود نسل تازه تگ های هوشمند این شرکت برد بهتری داشته و از طول عمر باتری بیشتری برخوردار باشند. بعلاوه احتمالاً کره ای ها روی ارتقای امنیتی این تگ های هوشمند نیز کار نموده اند تا بتوانند محصولی پیشرفته تر از نسل قبلی عرضه نمایند. هنوز اطلاعات زیادی در خصوص معینات این تگ های هوشمند تازه در دست نیست.

باید دید آیا سامسونگ با توسعه محصولی متفاوت، کاربران را هیجان زده می نماید یا تگ های هوشمند تازه این شرکت تنها تغییراتی جزئی را تجربه خواهند کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1920

به "جدیدترین مدل برچسب هوشمند سامسونگ چه زمان عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل برچسب هوشمند سامسونگ چه زمان عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید