جایزه انتقال فناوری کشورهای اسلامی اعطا می گردد

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس درخصوص دور دوم جایزه بهترین قرارداد انتقال فناوری دی-هشت گفت: دومین دور جایزه انتقال فناوری به بهترین قرارداد انتقال فناوری منعقد شده در سال 2016 (سال گذشته) میلادی میان کشورهای عضو سازمان دی-هشت و کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی، در اجلاس سران کشورهای اسلامی عضو سازمان D-8 اعطا خواهد شد.

جایزه انتقال فناوری کشورهای اسلامی اعطا می گردد

وی درخصوص قراردادهای نامزد دریافت جایزه گفت: اطلاع رسانی و فراخوان جایزه به کنندگان شبکه در کشورهای عضو دی-هشت، سازمان های مرتبط در کشورها، پارک های فناوری و شرکت های فناور در کشورها از طرف دبیرخانه شبکه صورت گرفته است و تاکنون چند قرارداد نامزد در مرحله داوری قرار دارند و مهلت اعلام نامزدی برای دریافت این جایزه تا تاریخ 27 سپتامبر 2017 میلادی (5 مهرماه سالجاری) ادامه دارد.

دبیر شبکه D-8 TTEN در مورد مراسم اهدای جایزه اضافه نمود: بنابر مذاکرات صورت گرفته با دبیرخانه سازمان دی-هشت، جایزه دور دوم در اجلاس سران دی-هشت که از 25 الی 29 مهرماه در ترکیه- شهر استانبول با حضور روسای جمهور هشت کشور و وزرای امور خارجه برگزار گردد، اهدا خواهد شد.

صفاری نیا درخصوص دور اول این جایزه گفت: دور اول این جایزه برای قراردادهای سال 2015 بود که پس از ارزیابی قراردادهایی که از 8 کشور به دبیرخانه شبکه واصل شده بود، به قرارداد انتقال فناوری منتقل شده از شرکت آریوژن از ایران به شرکت اینوبایوونچرز مالزی تعلق گرفت و سال گذشته در نشست اتاقهای بازرگانی کشورهای D-8 در ازمیر اعطا شد.

به گزارش خبرنگاران، شرکت های فناور در کشورهای عضو سازمان دی-هشت و کشورهای اسلامی می توانند با مراجعه به سایت شبکه تبادل و انتقال فناوری دی-هشت به نشانی www.d8tten.org برای ثبت نام در دوم جایزه اقدام کنند. قراردادهای انتقال فناوری میان شرکت های فناور در کشورهای عضو دی-هشت با دیگر کشورهای اسلامی که در سال 2016 منعقد شده باشند و موضوع قرارداد آن ها انتقال فناوری و تبادل دانش فنی فراوری محصولات فناورانه باشد، دارای شرایط عمومی نامزدی در این جایزه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 47

به "جایزه انتقال فناوری کشورهای اسلامی اعطا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه انتقال فناوری کشورهای اسلامی اعطا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید