تکمیل و بهره برداری از هتل بیمارستان ماد گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می نماید

به گزارش ارانیوز، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، تکمیل و بهره برداری از هتل بیمارستان ماد گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می نماید.

تکمیل و بهره برداری از هتل بیمارستان ماد گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می نماید

داریوش فرمانی در بازدید از پروژه احداث هتل بیمارستان ماد کرمانشاه گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت یکی از نیازهای استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، اضافه نمود: کرمانشاه از ظرفیت های بی نظیری در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

او توضیح داد: احداث هتل بیمارستان ماد به عنوان یکی از چندین پروژه زیرساختی گردشگری سلامت در استان، یکی از نیازهای کرمانشاه است که باید هر چه سریع تر شرایط بهره برداری از آن فراهم گردد.

فرمانی اعلام کرد: این پروژه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در صورت حل بعضی مسائل حقوقی برای تفکیک سند این امکان را دارد که تا پایان سال به چرخه خدمات رسانی به بیماران وارد گردد. با توجه به امکانات رفاهی ویژه ای که در این هتل بیمارستان دیده شده است، بهره برداری از آن می تواند سطح خدمات دهی استان در حوزه گردشگری سلامت را متحول کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در پایان تاکید نمود: رایزنی ها و پیگیری های لازم را برای حل مسائل این مجموعه به کار خواهیم گرفت که امیدواریم با حسن نظر سایر دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری شاهد تکمیل هر چه سریع تر این مجموعه ارزشمند باشیم.

هتل بیمارستان ماد با سرمایه گذاری با ارزش بیش از 1200 میلیارد تومان در شهر کرمانشاه در دست احداث است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 تیر 1403 بروزرسانی: 21 تیر 1403 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 2015

به "تکمیل و بهره برداری از هتل بیمارستان ماد گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و بهره برداری از هتل بیمارستان ماد گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید