تصاویر جدید از برترین خودرو های بوگاتی

به گزارش ارانیوز، شرکت بوگاتی تصمیم گرفت تا با انتشار تصاویر جدید، سه عدد از کلیدی ترین اتومبیل های 30 سال اخیر خود را به نمایش بگذارد.

تصاویر جدید از برترین خودرو های بوگاتی

به گزارش خبرنگار ، عصر جدید شرکت بوگاتی تعداد زیادی اتومبیل های قدرتمند در قالب فراوریات ویژه و محدود به خود دیده است اما باید گفت که هسته اصلی این شرکت حول محور سه خودروی خاص می چرخد.

این سه اتومبیل در واقع سه دهه بوگاتی را توصیف می نمایند. مدل EB 110 بیانگر دهه نود میلادی است در حالی که بوگاتی ویرون از سال 2000 تا 2010 را به نمایش می گذارد. در آخر نیز اتومبیل مشهور بوگاتی چیرون واقع شده است که یک دهه گذشته را به خود اختصاص داده بود.

شرکت بوگاتی تصمیم گرفت تا در روز های اخیر یک تصویر جمعی از سه اتومبیل نامی خود بگیرد و آن ها را با مخاطبینش به اشتراک بگذارد. در این تصاویر بوگاتی خودروی EB 110 مشکی را در کنار مدل مشکی ویرون و چیرون قرار داد. تصاویر به دست آمده برای علاقه مندان صنعت خودرو بسیار زیبا و چشم نواز هستند. شرکت بوگاتی تصمیم داشته تا با تصویر برداری در محیط بیابان و کویر چهره ای متفاوت را از خودرو های خود به نمایش بگذارد. صرف نظر از فاصله زمانی سی ساله بین ساخت اتومبیل های چیرون و EB 110 هر سه خودرو های داخل تصویر از اجزای مشابهی ساخته شده اند.

شرکت بوگاتی از سی سال پیش در فراوری اتومبیل های خود موادی مانند فیبر کربنی تک رمگ استفاده می کرد و آن را تا به امروز ادامه داده است. از دیگر شباهت های این سه خودرو چهار عدد توربوشارژ آن ها و سیستم رانش تمام چرخ هایشان است. با این که فناوری ارائه و ساخت این مشخصات فنی به کلی تغییر نموده اما شرکت بوگاتی همیشه ماهیت ساخت اتومبیل های خود را حفظ نموده است.

اتومبیل EB 110 با موتوری 3.5 لیتری در کمترین حالت می توانست 560 اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار دهد و 0 تا 100 ماطبق 3.3 ثانیه داشت. از طرفی دیگر اتومبیل ویرون با موتوری 8.0 لیتری 987 اسب بخار را ارائه می داد و صفر تا صد را در 2.5 ثانیه طی می کرد. در آخر خودروی بوگاتی چیرون با 1479 اسب بخار توانست به سرعت 305 مایل بر ساعت برسد و صفر تا صدی مطابق با 2.4 ثانیه را ارائه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 647

به "تصاویر جدید از برترین خودرو های بوگاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدید از برترین خودرو های بوگاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید