برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOSبرترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS

به گزارش ارانیوز، مرد عنکبوتی یکی از محبوب ترین و معروف ترین ابرقهرمانان دنیای مارول به شمار می رود که همه ما از کودکی تا به امروز به وسیله فیلم، بازی، انیمیشن و… با او خاطره داریم. اما اگر می خواهید از دنیای فیلم و سریال خارج شده و تجربه بازی با آن را داشته باشید، با ما همراه باشید چون در این مطلب برای عاشقان بازی های مرد عنکبوتی خبر خوبی داریم و می خواهیم به معرفی برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS بپردازیم.

برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOSبرترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS

برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS

1. MARVEL Strike Force: Squad RPG

اگر در پی یکی از برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS هستید، MARVEL Strike Force: Squad RPG را به شما معرفی می کنیم که خوشبختانه برای هر دو پلتفرم در دسترس قرار گرفته است و در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی طراحی شده است. در این بازی مثل بسیاری از بازی های ابرقهرمانانه دیگر، شما این فرصت را دارید که از میان گروهی از ابرقهرمانان محبوب یکی را انتخاب کنید و به نبرد با رقبا بروید.

همانطور که گفته شده، سبک MARVEL Strike Force: Squad RPG نقش آفرینی بوده و از نوع نوبتی است که در آن شما باید با استفاده از قهرمان خود به دشمنان حمله نموده و آن ها را از بین ببرید. این بازی برای اینکه از یکنواختی فاصله بگیرد، از ده ها مأموریت مختلف و مجذوب نماینده بهره می برد و حسابی شما را به صندلی میخکوب می نماید.

این بازی اگرچه خیلی روایت داستانی پیچیده و بزرگی ندارد اما به صورت کلی داستان آن، روایت گر حمله التیموس به زمین است. اوضاع زمانی به هم می ریزد که می بینید بعضی از چهره های برجسته ابرقهرمانی یعنی هالک یا حتی مرد آهنی با التیموس در یک جبهه می جنگند و شما باید علاوه بر دشمن، با آن ها هم مبارزه کنید.

از جمله قهرمانانی که در MARVEL Strike Force: Squad RPG امکان انتخاب کردنشان وجود دارد می توان به اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی، پانیشر، هالک و… اشاره نمود که اوقات خوشی را برای عاشقان قهرمانان مارول فراهم خواهد نمود. اگر عاشق بازی های ابرقهرمانی هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این عنوان را از دست ندهید.

2. The Amazing Spider-Man

The Amazing Spider-Man یکی از برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید در سبک اکشن است که یک داستان قوی و غنی در پشت خود دارد که بر اساس داستان فیلم آن نوشته شده است. داستان بازی هم از این قرار است که شما در نقش مرد عنکبوتی باید جلوی شرور قدرتمندی به نام آفهرستر اسمیث را بگیرید.

آفهرستر اسمیث فردی است که به عنوان جانشین کانرز، در شرکت Oscorp صندلی مدیرعاملی را تصاحب نموده و یک فرد فوق العاده قدرتمند اما شرور است که در زمینه های شومی فعالیت می نماید. او به همراه تیم خود روی یک سری گونه جانوری آزمایش انجام داده و آن ها را تبدیل به حیوانات جهش یافته نموده است؛ بعلاوه برای خود ربات هایی ساخته تا بتواند از قبال آن ها پول دریافت کند.

اما کار به اینجا ختم نمی گردد؛ آنچه که شما را به عنوان قهرمان دنیای مارول یعنی مرد عنکبوتی به خروش می آورد، جاه طلبی غیرانسانی اسمیث است. او در نظر دارد تا آزمایش های ژنتیکی خطرناک خود را روی انسان ها هم انجام داده و آن ها را تبدیل به موجوداتی عجیب و غریب کند.

حالا که جان انسان ها در خطر قرار گرفته است، نمی توان ساکت نشست. دنیا به یاری شما به عنوان یک ابرقهرمان احتیاج دارد و روی آن حساب ویژه ای باز نموده است. بنابراین شما باید هرآنچه در چنته دارید بگذارید تا بتوانید آفهرستر و تیمش را متوقف کنید.

3. The Amazing Spider-Man 2

The Amazing Spider-Man 2 نسخه دوم بازی فوق العاده محبوب و پیروز The Amazing Spider-Man است که توانسته با قیمت بسیار مناسب، علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند. این بازی در نسخه اول خود، همانطور که در بالا هم گفته شده، روایت گر داستان مجذوب نمایندهی بود.

دکتر کانرز که از سمت خود، یعنی مدیریت شرکت Oscorp برکنار می گردد، جای خالی خود را به آفهرستر اسمیث می دهد. اما اسمیث برخلاف کانر، خلق و خوی محبت آمیز ندارد و با دستکاری حیوانات، پیروز شده آن ها را به گونه ای جهش یافته تبدیل کند. یکی از این گونه ها هم مارمولک های بزرگ با نام Lizzard هستند که به وسیله اسمیث و تیم مخوفی که دارد به این روز افتاده اند.

البته این تازه اول راه اسمیث است. او تفکرات بسیار شومی را در سر می پروراند و می خواهد انسان ها را هم با انجام آزمایش های مشابه، به گونه های جهش یافته تبدیل کند و از آن ها نفع ببرد. او حتی به ساخت ربات هم مشغول است که عایدی خوبی برایش داشته است.

شما به عنوان مرد عنکبوتی، قهرمان محبوب دنیای مارول، باید با این شرور قدرتمند مبارزه نموده و او را متوقف کنید. مرد عنکبوتی دوست داشتنی در The Amazing Spider-Man 2 در شهر نیویورک فعالیت می نماید و در کنار شخصیت هایی نظیر بلک کت (گربه سیاه) و اسکروبال، هیجانی وصف نشدنی را برایتان به ارمغان می آورد.

4. Marvel Contest of Champions

یکی از مجذوب نماینده ترین و برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS که امکان ندارد بعد از همان تجربه نخست عاشقش نشوید، Marvel Contest of Champions نام دارد. این بازی که در تمام فروشگاه های معتبر دانلود بازی نظیر پلی استور و اپ استور امتیاز بیشتر از 4.3 را کسب نموده که همین موضوع از مجذوب نمایندهیت بالای آن حکایت دارد.

Marvel Contest of Champions تا به امروز بیش از 100 میلیون بار به وسیله کاربران اندرویدی و iOS دانلود شده و یکی از محبوب ترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS محسوب می گردد که تمام قهرمانان مارول هم در آن حضور دارند. بدین ترتیب شما فقط به مرد عنکبوتی محدود نیستید و می توانید از هر ابرقهرمانی که به آن علاقه دارید برای نبرد با دشمنان خود بهره ببرید.

سبک بازی هم به این صورت است که شما باید در نقش این ابرقهرمانان، با حیوانات و موجودات عجیب و غریب و فرازمینی طور مقابله نموده و آن ها را از بین ببرید. هرچه بیشتر در این کار مهارت داشته باشید، زودتر می توانید قهرمانان مختلف را آنلاک کنید و همین موضوع باعث می گردد بخواهید همواره بازی را انجام دهید تا در نهایت بتوانید کلکسیونی از ابرقهرمانان دوست داشتنی در اختیار داشته باشید.

هرچه ابرقهرمان بیشتری داشته باشید، در نبردهای سخت تر قطعا می توانید بهتر و موثرتر ظاهر شوید و تجربه مجذوب نماینده تری از انجام این بازی داشته باشید. Marvel Contest of Champions از گرافیک فوق العاده ای بهره می برد و گیم پلی آن به گونه ای است که شما را معتاد می نماید. در نتیجه اگر از گوشی میان رده یا قدرتمند استفاده می کنید، قطعا لحظات بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکان استفاده از تمام ابرقهرمانان معروف و محبوب، گرافیک خیره نماینده و صداگذاری مهیج، گیم پلی مجذوب نماینده و استثنائی و امکان مبارزه با حیوانات درنده در محیط های مختلف از جمله امکاناتی است که با دانلود و نصب Marvel Contest of Champions در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

5. MARVEL Future Fight

اگر در پی یکی از محبوب ترین و برترین بازی های آنلاین مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS هستید، پیشنهاد می کنیم MARVEL Future Fight را از دست ندهید. این بازی که به وسیله استودیوی بازی سازی Netmarble Games طراحی شده، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و توانسته تا به امروز با ده ها میلیون بار دانلود، یکی از محبوب ترین عناوین در سبک خود لقب بگیرد.

عنوان تازه Netmarble Games داستان پیچیده و غنی ندارد و در واقع بیشتر به خاطر گیم پلی هیجان انگیزش هست که توانسته گیمرهای زیادی را جذب خود کند. با این حال یک داستان سطحی را شاهد خواهید بود. مثل همواره دشمنان در کوشش هستند تا زمین را نابود نموده و اختیار آن را کاملا در دست بگیرند.

شما به عنوان گردآورنده ابرقهرمانان باید تمام آن ها را دور هم جمع نموده و به مبارزه با این دشمن شرور بروید. مجذوب نماینده ترین نکته بازی اینجاست که تمام قهرمانان تاریخ مارول در MARVEL Future Fight در اختیارتان قرار خواهند گرفت تا بتوانید از یاریشان برای رسیدن به هدف بزرگی که دارید بهره ببرید.

این بازی شباهت زیادی به Marvel Contest of Champions دارد از این جهت که همه قهرمانان در اختیارتان قرار خواهد داشت اما اگر این مطلب را می خوانید احتمالا فقط مرد عنکبوتی می تواند اوج لذت را برای شما به ارمغان بیاورد. هرچند تجربه قهرمانان قدری نظیر کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ونوم، گرین گابلین و… هم قطعا شما را سر ذوق خواهد آورد.

شما نبردهای بزرگی در سیاه چال ها خواهید داشت که باید با مهارت خود، در ابتدا تمام دشمنان را از پا درآورده و سپس با آنلاک کردن قهرمانان مختلف، در این نبردهای سنگین پیروز شوید. این بازی حالت های مختلف از جمله معمولی، ویژه، آرنا و روزانه دارد که با انتخاب هر یک از آن ها می توانید اوقات خوشی را سپری کنید.

حجم مناسب، گرافیک باکیفیت، حضور همه قهرمانان تاریخ مارول، گیم پلی مهیج و سرگرم نماینده، حالت های مختلف بازی، داستان خوب و… از جمله ویژگی های مجذوب نماینده MARVEL Future Fight محسوب می گردد.

6. Marvel Pinball

امکان ندارد بازی پین بال را تجربه ننموده باشید. یکی از خاطره انگیزترین و مهیج ترین بازی دوران کودکی در دهه 60 و 70 که البته آنقدر مجذوب نماینده بوده که حتی اگر شخصی حالا هم بخواهد آن را تجربه کند، جای تعجب نخواهد داشت. Marvel Pinball اما یک نسخه بروزشده و مجذوب نماینده تر از پین بال قدیمی است که با حضور همه قهرمانان مارول از جمله مرد عنکبوتی صورت می گیرد.

آنچه که محبوبیت بالای Marvel Pinball را در پی داشته، گیم پلی مجذوب نماینده آن است و نه داستان چون داستان خاصی در آن روایت نمی گردد. مثل همواره شما باید با انتخاب قهرمان مورد نظر خود، دنیا را از بدی بزدایید و البته این داستان بیشتر در فکر شما صورت می گیرد، نه اینکه در بازی روایت گردد.

این بازی ترکیبی از هیجان، گیم پلی خاص و زیبا، کیفیت بصری خیره نماینده و کنترل های آسان به شمار میرود که قطعا می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند. به خصوص اینکه قهرمان های مختلف و مجذوب نمایندهی از جمله مرد عنکبوتی، مرد آهنی، روح سوار، ایکس من، هالک، کاپیتان آمریکا و… هم در آن حضور دارند تا بازی از یکنواختی خارج گردد. متأسفانه Marvel Pinball فقط در iOS در دسترس قرار گرفته است اما شاید بتوانید نسخه های قدیمی آن را از وب سایت های مختلف برای اندروید هم دانلود کنید.

7. MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG

یکی از مهیج ترین و برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS، بازی MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG است که توانسته در اندروید و iOS با امتیازهای شگفت انگیزی که ثبت نموده خیالتان را از بابت دانلود یک بازی مجذوب نماینده و فراموش نشدنی آسوده کند. این بازی برخلاف یک سری دیگر از بازی های این فهرست که اختیار یک ابرقهرمان را به صورت تمام و کمال به شما می دهد، در سبک پازل و فکری طراحی شده و باید یکی پس از دیگری آن ها را حل کنید تا بتوانید جایزه دریافت کنید.

شما در MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG سه حالت مختلف برای پیروزی را در پیش روی خود خواهید داشت که در یکی از آن ها، تمام قهرمانان حضور پیدا می نمایند تا اوضاع بهم ریخته دنیا که به زیبایی در قالب پازل به نمایش کشیده می گردد، به سمت بهبودی پیش برود.

شما در این بازی امکان ایجاد قهرمان مورد علاقه خود را خواهید داشت و می توانید حتی آن را رفته رفته به یک ابرقهرمان قدرتمندتر هم تبدیل کنید تا در مقابل دشمنان خطرناکی که در ادامه مسیر به پست تان می خورند، پیروز شوید.

همانطور که می دانید، هر یک از قهرمانان مارول، توانایی خاص خود را دارد و در نتیجه شما اصلا با تجربه MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG کسل نخواهید شد. البته شرط ابتدایی این است که اول تمام پازل ها را حل نموده و یکی پس از دیگری، قهرمان آزاد کنید. این بازی با بهره مندی از گرافیک HD و صداگذاری بسیار خارق العاده، شما را تا ساعت ها سرگرم و غرق در یک دنیای مجذوب نماینده و مهیج می نماید.

8. MARVEL Future Revolution

می خواهید شاهد شاهکار دیگری از استودیوی کره ای Netmarble Games باشید؟ MARVEL Future Revolution را روی گوشی خود نصب کنید و از انجام یک بازی ابرقهرمانانه فوق العاده مجذوب نماینده و تماشایی بهره مند شوید. این بازی گرافیک بهتر، گیم پلی مجذوب نماینده تر و روند بالغانه تری از MARVEL Future Fight دارد و در نتیجه قطعا در جلب رضایت شما پیروز عمل خواهد نمود. در وصف خوبی این بازی همین بس که Netmarble Games برای ساخت آن حدودا 2 سال زمان گذاشته و نتیجه آن هم واقعا چیز شگفت انگیزی از آب عایدیه است.

MARVEL Future Revolution را می توان دنباله ای برای بازی MARVEL Future Fight دانست که بازی شماره 5 این فهرست محسوب می گردد. اما در مقایسه با MARVEL Future Fight، در این بازی حالا شما ابرقهرمانان بیشتری را مشاهده می کنید که تعداد زیادی از آن ها از دنیای مارول هستند و بعضی دیگر هم از جوخه انتقام جویان یا همان Avengers که قطعا هواداران بسیار زیادی در بین بازیکنان ایرانی و غیر ایرانی دارند.

MARVEL Future Revolution در سبک نقش آفرینی بوده و در نتیجه تصمیماتی که سراسر آن اتخاذ می کنید قطعا در سرنوشت نهایی شما تأثیر خواهد گذاشت. گیم پلی بازی به شکل اکشن و فوق العاده هیجانی ساخته شده به گونه ای که اصلا دلتان نمی خواهد لحظه ای از آن را از دست بدهید.

در این بازی شما باز هم با همان داستان کلیشه ای نجات دنیا از دست افراد شرور طرف هستید اما در کنار طراحی هوشمندانه و المان های مجذوب نماینده، به زیباترین شکل ممکن شاهد روایت آن خواهید بود چون یک داستان مجذوب نماینده قطعا به تنهایی عامل پیروزیت یک بازی نمی تواند باشد.

استودیوی سازنده درجه گرافیک بازی را در سطح AAA اعلام نموده و این یعنی شما برای اجرای بدون مشکل آن به یک گوشی قدرتمندنیاز خواهید داشت تا بتوانید به برترین شکل ممکن از تجربه آن لذت ببرید. MARVEL Future Revolution یک بخش تک نفره دارد که باید بر اساس داستان، مراحل مختلف آن را با ابرقهرمانان مختلف از جمله مرد عنکبوتی پشت سر بگذارید.

بعلاوه بخش آنلاین و مبارزات چندنفره هم برای این بازی در نظر گرفته شده که هیجانی وصف نشدنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. صداگذاری مجذوب نماینده، دیالوگ های واقعی، گرافیک خیره نماینده، دقت به جزئیات و بسیاری موارد دیگر از جمله قابلیت هایی هستند که سبب شده اند MARVEL Future Revolution از عصر خود یک پله جلوتر باشد.

اگر MARVEL Future Fight نتوانسته شما را مجذوب خود کند، باید بگوییم MARVEL Future Revolution عنوانی نیست که بخواهید روی برترین بودنش شک کنید. MARVEL Future Revolution شاید در اپ استور در دسترس نباشد اما لینک دانلود آ ن به وسیله آی اپس در دسترس قرار گرفته است. با این حال اگر پیروز به نصب این بازی به وسیله آی اپس نشده اید، باید بگوییم احتمالا در آیفون امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS؛ سخن پایانی

در این مطلب برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS را به شما معرفی نموده ایم. البته بعضی از این بازی ها فقط برای آیفون و بعضی دیگر فقط برای گوشی های اندرویدی در دسترس قرار دارند اما بسیاری از آن ها را می توانید در هر دو پلتفرم تجربه نموده و لذت ببرید. توجه داشته باشید بعضی از بازی ها را می توانید به صورت یک فایل apk از اینترنت هم دانلود کنید اما صرفا جهت حفظ امنیت، سعی نموده ایم معروف ترین و برترین فروشگاه های اپلیکیشن را به عنوان مبنع دانلود این بازی ها در این فهرست قرار دهیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1402 بروزرسانی: 4 آذر 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 2000

به "برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOSبرترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOSبرترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOSبرترین بازی های مرد عنکبوتی برای اندروید و iOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید