بزرگترین ریسک عمر فرهاد

به گزارش ارانیوز، همین حالا هم بسیاری از طرفداران در فضای مجازی به مجیدی توصیه می نمایند جای استراماچونی را نگیرد و بار به این بزرگی را بر ندارد، اما گویا او تصمیم قطعی اش را گرفته است

بزرگترین ریسک عمر فرهاد

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه باشگاه استقلال رسما خبر قطع همکاری با آندرا استراماچونی را خاطرنشان کرد، حالا دیگر همه منتظر مشخص تکلیف نیمکت آبی ها برای نیم فصل دوم هستند. به همین دلیل همانطور که از قبل هم در گزارش های متعدد با جزییات شرح داده بودیم، گزینه اول استقلالی ها فرهاد مجیدی است؛ کسی که اواخر فصل گذشته هم به طور موقت جای وینفرد شفر اخراجی را گرفته بود.

مذاکره با فرهاد مجیدی از خیلی وقت پیش شروع شده و از قرار معلوم او هم خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفته است. بنابراین احتمالا ظرف ساعات آینده و یا نهایتا همین یکی، دو روز نام مجیدی رسما اعلام می گردد و او کارش را شروع خواهد نمود. این اتفاق در حالی رخ می دهد که به نظر می رسد مجیدی با قبول پیشنهاد استقلال بزرگترین ریسک حرفه ای عمرش را انجام خواهد داد. در حقیقت دریافت تیمی که تحت نظر استراماچونی فوتبال خوبی بازی می کرد و برچسب صدر جدول هم به آن خورده بود کار بسیار سختی است و اگر فرهاد نتواند کیفیت این تیم را حفظ کند، در همین شروع راه مربیگری بخش زیادی از اعتبارش را از دست خواهد داد.

همین حالا هم بسیاری از طرفداران در فضای مجازی به مجیدی توصیه می نمایند جای استراماچونی را نگیرد و بار به این بزرگی را بر ندارد، اما گویا او تصمیم قطعی اش را گرفته است. باید دید چند ماه دیگر فرهاد از تصمیم مهمی که گرفته راضی خواهد بود یا فصل پشیمانی از راه می رسد. در هر صورت اگر نتایج استقلال زیر نظر مجیدی باب طبع طرفداران نباشد، بلیت او برای نیمکت استقلال خیلی زود می سوزد و دیگر بعید است که به همین زودی و راحتی بتوانیم شاهد جلوس دوباره فرهاد روی نیمکت تیم محبوبش باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 344

به "بزرگترین ریسک عمر فرهاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین ریسک عمر فرهاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید