برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی انتشارات مدرسه

به گزارش ارانیوز، تهران (پانا) - به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی انتشارات مدرسه مسابقه بزرگ کتابخوانی را بر مبنای محتوای کتاب مرد بهاری برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال در نظر گرفته است.

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی انتشارات مدرسه

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، مرد بهاری نوشته داوود امیریان، روایت داستانی از زندگی مردمان روستای آق کندی است؛ زمستان سال 1356 در روستای آق کندی که در محاصره برف است حادثه ای رخ می دهد. مردی از کوهستان های برف گیر از راه می رسد. این شخص وقتی متوجه می شود که ارتباط شهر با روستا قطع شده، خود را دهدار تازه معرفی می کند و زمام امور روستا را برعهده می گیرد و همه کسانی را که به مردم ستم می کرده اند تنبیه می کند. هنگام بهار وقتی که جاده ها باز می شود مرد ناپدید می شود.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند نسخه کاغذی کتاب مرد بهاری را به همراه کد رایگان شرکت در مسابقه از فروشگاه های انتشارات مدرسه و همچنین فروشگاه مجازی آن به آدرس enmabazar.ir تهیه کنند.

علاوه بر این نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب ها در اپلیکیشن بوفه و فیدیبو موجود است. زمان مسابقه 22 بهمن ماه تا 22 اسفند ماه 1400 است. همچنین با انتها مسابقه، در روز24 اسفند ماه سال جاری برگزیدگان انتخاب و جوایز نقدی و غیر نقدی براساس کسب امتیاز و به قید قرعه به آنها اهداء می شود.

بنابراین گزارش؛ انتشارات مدرسه درایام دهه فجر، برنامه های ویژه ای از جمله تجهیز 10 کتابخانه در منطقه ها محروم کشور، ارائه تخفیف ویژه 20 درصدی در تمام فروشگاه ها و کنندگی ها، رونمایی از23 عنوان کتاب تازه مؤسسه، رونمایی از یک عنوان کتاب صوتی تازه و اعلام آغاز اجرای طرح چاپ کتاب بر اساس تقاضا در مؤسسه به عنوان اولین ناشر ایرانی که این شیوه را به کار می گیرد، تدارک دیده است. این برنامه ها از دوازدهم بهمن آغاز شده است تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

برای شرکت در مسابقه کتابخوانی از 22 بهمن ماه تا 22 اسفند ماه به صورت رایگان به سایت www.madresehpub.ir مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1701

به "برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی انتشارات مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی انتشارات مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید