بحران مدافع راست درتیم ملی ایران، تفکرات اسکوچیچ به نتیجه نرسیده

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور قدرتمندانه در دور برگشت رقابت های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در حالی از چهارم خردادماه به مدت یک هفته در جزیره کیش برگزار می گردد که لیست ملی پوشان هنوز اعلام نشده است.

بحران مدافع راست درتیم ملی ایران، تفکرات اسکوچیچ به نتیجه نرسیده

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران میخواهد لیست بازیکنان را ابتدای هفته آینده اعلام کند تا ابهامات موجود درباره دیدگاه های فنی این تیم را رفع کند.

اسکوچیچ در اردوهای قبلی تیم ملی بازیکنان تازه وارد زیادی را به جمع ملی پوشان افزود تا شرایط آنها را برای بازی برگشت با تیم های ملی عراق، کامبوج، هنگ کنگ و بحرین بسنجد.

وی در حالی از این تازه واردها استفاده کرد که بعضی بازیکنان کلیدی یک دهه اخیر نظیر رامین رضائیان و وریا غفوری را برای حضور در جناح راست تیم ملی دعوت نکرد.

در واقع اسکوچیچ برای انتخاب مدافع راست تیم ملی سراغ بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی و مهدی شیری رفت و حتی از جعفر سلمانی در پست غیر تخصصی اش استفاده کرد اما همچنان حاضر به استفاده از غفوری و رضائیان نشده است.

کمبود بازیکن در دفاع راست تیم ملی ایران در حالی به چشم می آید که در بازی های محبت آمیز این تیم طی سال گذشته هر بار از یک نفر در این پست استفاده شد که نشان از تردیدهای سرمربی کروات تیم ملی دارد.

بر هیچکس پوشیده نیست بازی های برگشت تیم ملی ایران در گروه C مقدماتی جام جهانی تبدیل به مهم ترین بازی ها برای فوتبال ملی شده است. تیمی که با دست فرمان مارک ویلموتس سرمربی پیشین خود تنها 6 امتیاز از 4 بازی خود کسب نموده است تا شرایط پیچیده ای برای صعود از این مرحله پیدا کند.

رقابت های دور برگشت تیم ملی فوتبال ایران از 13 تا 25 خردادماه در بحرین ادامه پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1377

به "بحران مدافع راست درتیم ملی ایران، تفکرات اسکوچیچ به نتیجه نرسیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران مدافع راست درتیم ملی ایران، تفکرات اسکوچیچ به نتیجه نرسیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید