بازیکنان پرسپولیس طلبکارند سازمان لیگ بدهکار

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، صادق درودگر عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال مدعی شد کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس 42 میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت نموده که 33 میلیارد تومان آن بابت 11 دیداری است که این تیم تبلیغات محیطی را اجرا خواهد نمود. با این حساب 9 میلیارد تومان به پرسپولیس بدهکار می شویم که حدود 3 میلیارد از این مبلغ بابت مطالبات کریستین اوساگونا به وسیله سازمان لیگ به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس طلبکارند سازمان لیگ بدهکار

درودگر در حالی از اجرای زودهنگام تعهدات باشگاه پرسپولیس در قبال این سازمان پرده برداشت که بازیکنان و مربیان این تیم بابت عدم دریافت طلب های خود ناراضی هستند.

مبلغ قابل توجه کارگزار برند پرسپولیس با دستور مجید صدری به حساب سازمان لیگ واریز شده است اما هنوز سندی در این زمینه منتشر نشده تا ابهام درباره نحوه همکاری کارگزار فصل جاری سرخ ها با سازمان لیگ و شخص درودگر به عنوان رئیس کمیته بازاریابی و اقتصادی بر سر جای خود باشد.

ابهام در پرداخت زودهنگام حق سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی در حالی جدی تر از همواره شده که مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس کنار رفت تا رضا درویش به عنوان مدیرعامل روی کار بیاید.

مدیرعامل تازه سرخپوشان نیز در تعجب از این موضوع منتظر پاسخ بخش حقوقی باشگاه و سازمان لیگ درباره مبالغ جابجا شده است. صدری در حالی پرداخت پول اوساگونا را به عهده سازمان لیگ گذاشته و مبلغی به مراتب بیشتر از بدهی 96 هزار دلاری به همراه پنج درصد سود آن را به این مجموعه واگذار نموده است که مهاجم نیجریه ای پیشین پرسپولیس با وجود اولتیماتوم وکیل خود هنوز به پولش نرسیده است.

از سوی دیگر درویش در آنالیز اولیه مقدار دریافتی های باشگاه از کارگزار سال تازه به این نتیجه رسیده که پرداخت پول به سازمان لیگ به هیچ وجه جزو اولویت ها نبوده است و سایر باشگاه ها نیز این کار را بازی به بازی انجام می دهند اما صدری اصرار به پرداخت آن تا انتها فصل به طور یکجا داشته است. این در حالی است که طبق اعلام یحیی گل محمدی مقدار پرداختی باشگاه از ابتدای فصل به بازیکنان تیم حدود 15 درصد علاوه بر تسویه حساب قراردادهای فصل گذشته بوده است.

با استناد به مصاحبه درودگر می توان گفت باشگاه پرسپولیس نزدیک به 25 درصد از پول قراردادهای فصل جاری بازیکنان خود را یکجا به سازمان لیگ واگذار نموده است تا حالا اینگونه با مشکل روبرو گردد.

بیژن ذوالفقار نسب عضو تازه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع به خبرنگاران، گفت: قصد داریم درباره این موضوع استعلام بگیریم تا علت این کار را بدانیم. باید بدانیم موضوع چیست و به طور دقیق وارد موضوع شویم. پرسپولیس با مسائل فراوان اقتصادی روبرو است و نباید با بی تدبیری باعث دلخوری اعضای تیم شویم و طرفداران که اعتبار برند باشگاه هستند را ناراحت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1761

به "بازیکنان پرسپولیس طلبکارند سازمان لیگ بدهکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس طلبکارند سازمان لیگ بدهکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید