اطلاعات جدیدی از Ghostwire: Tokyo منتشر شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

به گزارش ارانیوز، بازی اکشن و ماجراجویی گوست وایر: توکیو (Ghostwire: Tokyo) قرار است در ماه آینده میلادی منتشر گردد. حال به تازگی کمپانی بتسدا و استودیوی Tango Gameworks با تریلری نو، نگاهی دقیق تر به گیم پلی و مکانیک های بازی ارائه نموده اند.

اطلاعات جدیدی از Ghostwire: Tokyo منتشر شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

گوست وایر: توکیو یک بازی اول شخص است که بازیکنان را به چالش می کشد تا به هنرهای Ethereal Weaving تسلط پیدا نمایند و از آن در راه شکست دادن هانیا و پیروانش که با عنوان بازدیدنمایندگان شناخته می شوند، استفاده نمایند. این موجودات ماوراءطبیعی و شیطانی در دنیای خیره نماینده بازی پرسه می زنند و اتمسفری ایجاد می نمایند که مانند نامه ای عاشقانه به توکیو، کنجکاوی ها و اسرار آن است. گوست وایر بازیکنان را به دنیایی مجذوب نماینده و پر از شخصیت هایی از افسانه ها، فولکلور و داستان های ژاپنی منتقل می نماید. این داستان ها الهام بخش بسیاری از موجوداتی هستند که با آن ها روبرو خواهید شد و به بازی طعم یک توکیوی واقعی را می دهند. بازیکنان منظره ها شهری فوق مدرن توکیو را طی می نمایند و مکان های نمادین و اسرار پنهان آن ها را کشف خواهند کرد.

آن ها در جهت خود شخصیت های مجذوب نماینده و ارواح بی شماری خواهند یافت که به یاری احتیاج دارند. بعلاوه به دوستان غیرمنتظره ای برخورد خواهند کرد که می توانند آیتم های کمیاب را با پاداش هایی سخاوتمندانه مبادله نمایند. ماموریت های اختیاری در بازی تنها یک سری محتوای جانبی معمولی نیستند، بلکه روایتگر داستان هایی دوست داشتنی هستند که دنیا و دیدگاه بازی را بیشتر برای شما ملموس می نمایند.

تریلر نو با معرفی بازی آغاز می گردد. پس از ناپدید شدن تقریبا تمام جمعیت توکیو به طور مرموزی، شهر مملو از موجودات ماوراءطبیعی شده است. بعد از این اتفاق، در خیابان های متروک توکیو، شخصیت اصلی بازی با صدایی ناشناخته بیدار می گردد و از قدرت های عجیبی برخوردار است. او در اختیار یک روح مرموز به نام کی کی (KK) که اهداف خود را دارد، قرار گرفته است. بازیکن باید با او همکاری کند تا حقیقت پشت ناپدید شدن مردم را کشف کند و شهر را از این کابوس پیچیده نجات دهد.

قدرت های آکیتو

همانطور که در داستان پیش می روید، یاد خواهید گرفت که بر اساس سبک بازی خود، توانایی های مختلف آکیتو به عنوان شخصیت اصلی بازی جهت استفاده از آتش، باد و آب را ارتقا دهید و بر آن ها مسلط شوید. از طرفی با ترکیب آن ها می توانید ضربات ویرانگری به دشمنان وارد کنید. بعلاوه در کنار توانایی های خود، طیف وسیعی از سلاح های معمولی و ویژه را در اختیار خواهید داشت که طبق سلیقه خود می توانید از آن ها بهره ببرید.

منطقه های در شهر که با مه غلیظی پوشانده شده اند، نه تنها نوعی انرژی تاریک را در خود جای داده و به سلامتی شما آسیب می زنند، بلکه با موجودات مرگبار و شیطانی نیز آلوده شده اند. برای پاکسازی این منطقه ها آلوده، باید دروازه های توری ئی فاسد و پراکنده در سراسر شهر را پاکسازی کنید. بعلاوه با آزاد کردن روح ها، امتیازاتی بدست خواهید آورد که از آن می توانید برای ارتقای توانایی های خود بهره ببرید. در سرتاسر توکیو، مکان های عجیبی را کشف خواهید کرد که به عنوان فضاهای اوتنا شناخته می شوند؛ جایی که نمی توان به زمان و فضا اعتماد کرد و تنها راه برای تکمیل ماموریت خود این است که از آن ها گذر کنید.

المان های گیم پلی

در لحظه ای از تریلر آکیتو و کی کی از هم جدا شده می شوند و او تنها با هوش و سلاح های عادی خود باید روحی شیطانی را نابود کند. در این مراحل اجرای حرکات مخفی کاری راهی عالی برای پاک کردن جهت شما بدون جلب توجه ناخواسته است. هنگامی که دوباره با کی کی ارتباط برقرار کنید، بار دیگر می توانید به قدرت های او دسترسی پیدا نموده و آسیب های ویرانگری به دشمنان وارد کنید. بعلاوه در حین مبارزه می توانید هماهنگی (Synergy) خود را با کی کی افزایش دهید و با پر کردن میزان آن، حالت Wire In در دسترس قرار می گیرد که عملا قابلیت های شما را تقویت می نماید.

از طرفی پیمایش و اکتشاف بخش مرکزی گیم پلی بازی است. با تنگو، بازیکنان می توانند به راحتی در شهر و بین بخش های مختلف آن حرکت نموده و راه خود را پیدا نمایند. در واقع این موجودات نه تنها سریع ترین راه برای حرکت هستند، بلکه بعد نوی را به گیم پلی بازی اضافه می نمایند. با پیشرفت در بازی، قدرت های شما افزایش می یابد و با تغییر دشمنان، باید توانایی ها و استراتژی های خود را برای مقابله با این تهدیدات توسعه دهید. با استفاده از ویژگی Spectral Vision نیز می توانید دشمنان و سایر نقاط مهم را هنگام حرکت در بخش های مختلف توکیو شناسایی کنید.

صداگذاری و موسیقی

همانطور که می دانید استودیوی تانگو به خاطر ساخت مجموعه The Evil Within شناخته شده است. سری ترسناکی که تفاوت های زیادی با بازی اکشن و ماجراجویی گوست وایر: توکیو دارد. ماساتوشی یاناگی، آهنگساز بازی، در این باره گفت:

او بعلاوه در خصوص صدای سه بعدی در پلی استیشن 5 گفت:

جلوه های بصری

تسویوشی اوکوگاوا، برنامه نویس بازی، جلوه های بصری گوست وایر: توکیو را برترین بخش آن شمرد و گفت:

طبق گفته سازندگان در مجموع 2200 بخش در نقشه و میلیون ها شیء در بازی توسعه داده شده که پردازش آن ها یک چالش بوده است. با این حال سخت افزار نسل نو و بهینه سازی های مختلفی که اجرا شده، باعث شده تا استودیوی تانگو از این چالش با موفقیت عبور کند.

Ghostwire: Tokyo در تاریخ 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی از طرق فروشگاه اپیک در دسترس قرار می گیرد. در کنار نسخه استاندارد، نسخه دلوکس نیز وجود دارد که پیش خرید آن به صورت دیجیتالی در فروشگاه پلی استیشن 5، پاداش هایی شامل لباس های مختلف، سلاح کونای و دسترسی زودهنگام سه روزه را به همراه خواهد داشت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1697

به "اطلاعات جدیدی از Ghostwire: Tokyo منتشر شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از Ghostwire: Tokyo منتشر شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید