ادعای کالدرون درباره مصدومیت کاپیتان را بپذیریم؟

به گزارش ارانیوز، محمد قراگزلو، وقتی پرسپولیس دربی را بدون کاپیتانش برد هیچ کس یاد سیدجلال نبود و تنها آنها که دوستدار حدس رسانه ای بودند می گفتند حتی اگر کاپیتان از مصدومیت برگردد کار سختی برای بازی در ترکیب اصلی خواهد داشت. با این وجود باخت نگران کننده مقابل سومین مدعی قهرمانی آن هم در طول شش هفته جسارت پرسش این سؤال را برای خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم مشهد ایجاد کرد که از مرد آرژانتینی بپرسند سیدجلال کجاست و چرا بازی نمی کند؟ پاسخ کالدرون البته فنی و بر اساس فکت هایی از تمرینات، مربوط به شرایط آمادگی حسینی بود اما به نظر می رسد داستان مصدومیت و بیرون ماندن پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر و ستون خیمه پرسپولیس در تمام موفقیت ها و قهرمانی های سه سال گذشته پیچیده تر از این حرف هاست که بخواهیم حرف های کالدرون را چشم بسته بپذیریم و باور کنیم.

ادعای کالدرون درباره مصدومیت کاپیتان را بپذیریم؟

سیدجلال حسینی پیش فصل نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشت و با اینکه بعضاً به خاطر سن و سالش در اوج تمرینات بدنسازی به خودش استراحت می داد اما آماده وارد فصل تازه شد. او در دو مسابقه ابتدایی فصل با بازوبند کاپیتانی بازی کرد و مصدوم هم نشد. نمایش هایش نیز مثل همواره کم نوسان و مثبت بود و بعید است کسی به خاطر گل خورده مقابل تبریز که با شوت حاجی صفی به دست آمد، کاپیتان را شماتت نموده باشد.

بعد از بازی با تراکتورسازی که روز 8 شهریور برگزار گردید، به سبب بازی های ملی و تشکیل اردوی تیم ملی مسابقات لیگ دو هفته ای تعطیل شد اما تمرینات پرسپولیس از 13 شهریور از سر گرفته شد. در این تمرین سیدجلال بدون مشکل با بقیه می دوید. تصاویر تمرینات روزهای 14 تا 23 شهریور نیز نشان می دهد کاپیتان خجالتی و کمروی پرسپولیس در تمرینات حضور فعالی داشته و نشانی از مصدومیت در او دیده نمی شود.

بعد از وقفه دو هفته ای در لیگ پرسپولیس باید در هفته سوم در تهران مقابل صنعت نفت بازی می کرد. روز 24 شهریور یعنی یک روز قبل از آن مسابقه تصویری از سیدجلال در تمرین دیده نشد اما کاپیتان همراه سرخ ها به اردو رفت و تصویر او روز بازی در هتل و کنار استخر در تمرین سرخوشانه همبازیانش دیده می شود.

برای مسابقه سوم لیگ نام سیدجلال در لیست بازی نهاده شد. او در گرم کردن های ابتدای مسابقه هم حضور فعالی در زمین داشت اما نیمکت نشین شد و کنعانی زادگان جای او را در ترکیب اصلی گرفت. این اتفاق فقط شش روز قبل از دربی می توانست این آلارم را به کاپیتان بدهد که در صورت گل نخوردن تیمش و درخشیدن کنعانی ملی پوش او دربی را هم از دست خواهد داد. اتفاقاً کنعانی خوب بازی کرد و گل سه امتیازی هم زد.

سیدجلال حسینی فردای بازی با نفت در تمرین حضور فعالی داشت و همراه ذخیره ها در بازی محبت آمیز به میدان رفت. عکس های حسینی در تمرین روزهای 27 و 28 شهریور در سایت باشگاه پرسپولیس موجود است که بدون مشکل کار می نماید.

29 شهریور و در فاصله 48 ساعت تا دربی 90 اما خبری از کاپیتان در تمرین نشد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خبر مربوط به تمرین آن روز هیچ اشاره ای به مصدومیت حسینی نداشت و عکسی هم از این بازیکن در گزارش تصویری تمرین دیده نشد. همان روز وقتی خبر مصدومیت سیدجلال آمد پزشک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد سید به دلیل درد عضلات شکم به پاراکلینیک اعزام شده و معلوم نیست به دربی برسد یا نه. در واقع دکتر حقیقت هیچ اشاره ای به این موضوع نداشت که سیدجلال قطعاً بازی استقلال را از دست داده در حالی که کمتر از 48 ساعت تا آن مسابقه باقی مانده بود!

روز 30 شهریور هیچ خبری از سیدجلال در تمرین نشد و تصویری هم از او منتشر نشد اما روز دربی او به هتل تیم رفت و در استادیوم هم حاضر شد.

فردای دربی در بازی محبت آمیز ای که کادر فنی برای ذخیره ها مقابل گل ریحان ترتیب داده بود اثری از سیدجلال دیده نشد. همان روز سایت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد کاپیتان حسینی برنامه های ویژه تمرینی اش را با بدنساز تیم آغاز نموده است.

روز بعد تصویری از تمرینات پرسپولیس روی خروجی سایت این باشگاه قرار نگرفت اما گفته شد سیدجلال تمریناتش را در دو بخش زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز دنبال می نماید. فردای آن روز در سومین روز پاییز، سیدجلال را کنار ماهینی در تمرین دیدیم اما پزشک تیم همان روز خاطرنشان کرد حسینی باید روند درمانی اش را طی کند و هیچ چیز معلوم نیست و کوشش می کنیم او را برگردانیم.

همان روز هم در خبر تمرین آنچه روز قبل گفته شده بود تکرار شد؛ اینکه سیدجلال تمریناتش را در دو بخش زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی دنبال نموده است.

پرسپولیس 4 مهر مقابل سپاهان بازی کرد که سیدجلال به این مسابقه هم نرسید اما فردای آن روز یعنی آدینه 5 مهر در تمرین حضور یافت و تصویرش هم در این تمرین موجود است. جالب اینکه خبر درباره او همانی بود که قبل از بازی با سپاهان گفته می شد؛ تمرین در دو بخش و...

روز 6 مهر سیدجلال هم در سالن وزنه دیده شد هم در زمین که پا به توپ شده و نشانه ای از مصدومیت در او نبود. فردای آن روز یعنی 7 مهر کاپیتان پرسپولیس را در حال عبور از موانع تمرینی می بینیم. این تمرین قبل از سفر به تبریز برای بازی حذفی صورت گرفته اما سیدجلال به بازی ماشین سازی هم نمی رسد و اصلاً به تبریز نمی رود.

پرسپولیس بعد از شکست ماشین به خانه بازمی شود و 9 مهر تمرین دارد. سیدجلال را در تمرین آن روز در حال شوت به دروازه می بینیم اما همان روز پزشک تیم در مصاحبه ای می گوید کوشش می کنیم او را به بازی با شهر خودرو برسانیم ولی چیزی معلوم نیست. فردای آن روز سایت رسمی پرسپولیس در خبر مربوط به تمرین اعلام می نماید جلال در اکثر تمرینات گروهی شرکت نموده است. پنجشنبه 11 مهر نیز حسینی در تمرین حضور فعالی دارد و عکس او هم موجود است اما باز هم نامش در فهرست مسابقه قرار نمی گیرد و در حالی که شجاع محروم شده اصلاً به مشهد نمی رود.

پرسپولیس با زوج کنعانی - انصاری سومین شکست فصل را پذیرا می شود و به تهران برمی شود. مطابق همواره تیم کالدرون با نفرات محبت آمیز اش بازی محبت آمیز برگزار می نماید و سیدجلال آماده تر از همواره در تمرین دیده می شود.

کالدرون بعد از شکست به گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی (به نقل از مصاحبه ای که در سایت رسمی پرسپولیس منتشر شده) می گوید سیدجلال 15 روز تمرین ننموده که از تصاویر تمریناتی که روز به روز درباره اش صحبت کردیم و حتی بعضی اخبار رسمی سایت باشگاه اینچنین نبوده است مگر اینکه سیدجلال در تمریناتی که از چشم همه دور مانده سفت و سخت یا کامل تمرین ننموده باشد. کالدرون همچنین در همین مصاحبه گفته 6 روز قبل از بازی حذفی یعنی 2 مهر به سیدجلال گفته بوده دو بازی بعدی را از دست خواهد داد. این مسأله روزی به کاپیتان پرسپولیس اعلام شده که تازه سه روز بوده مصدوم شده و پزشک تیم حتی بعد از مصدومیت به طور قطع درباره نرسیدن جلال به بازی دو روز بعد از آن (دربی) صحبت ننموده بود مگر اینکه مرد آرژانتینی قصد داشته کاپیتان تیمش را سکونشین کند و دنبال بهانه می گشته تا مدافع دیگر تیم - که تصور می نماید تیم با او شکل و شمایل بهتری می گیرد - را به ترکیب بفرستد. با این حال بعد از تعطیلی دوباره تیم ملی، بازی با پیکان که برسد و شجاعی هم در کار نباشد باید دید سیدجلالی که احتمالاً دو هفته بدون مشکل تمرین نموده به ترکیب باز خواهد گشت یا معمای بیرون ماندن کاپیتان پرافتخار سرخ ها ادامه دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 129

به "ادعای کالدرون درباره مصدومیت کاپیتان را بپذیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای کالدرون درباره مصدومیت کاپیتان را بپذیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید