آیفون 13 چه تفاوتی با گوشی های اپل دارد؟ ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 شهریور

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

آیفون 13 چه تفاوتی با گوشی های اپل دارد؟ ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 شهریور

مقایسه سری آیفون 13؛ گوشی های نو اپل چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

در رویداد 23 شهریور اپل نوترین گوشی های این کمپانی تحت سری آیفون 13 معرفی شدند و همچون سال گذشته در چهار مدل از مینی گرفته تا پرو مکس روانه بازار می شوند. اما گوشی های آیفون 13 اپل چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

گوشی های سری آیفون 13 تفاوت ها و شباهت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال تمام آن ها به چیپ A15 Bionic مجهز شده اند یا از فناوری لرزشگیر سنسور شیفت بهره می برند. بعلاوه این گوشی های هوشمند در نسخه پایه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارند.

اما پس از شباهت ها، به تفاوت ها می رسیم. کوچکترین عضو این خانواده نمایشگر 5.4 اینچی دارد، آیفون 13 و 13 پرو به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده اند و مدل پرو مکس صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد. علاوه بر این، مدل های پرو به نمایشگر پروموشن 120 هرتزی مجهز شده اند. نمایشگر این دستگاه ها رفرش ریت تطبیقی دارد و با توجه به محتوای در حال نمایش و برای صرفه جویی در مصرف انرژی، نرخ تازه سازی آن ها بین 10 تا 120 هرتز تغییر می نماید.

از سایر تفاوت های این محصولات می توان به دوربین اصلی سه گانه مدل های پرو و دوربین دوگانه مدل های استاندارد و مینی اشاره نمود. در کنار یک دوربین تله فوتو بیشتر برای مدل های پرو، با اسکنر LiDAR هم برای آن ها روبه رو هستیم. ظرفیت باتری این گوشی های هوشمند هم فرق دارد و مدل پرو مکس حجیم ترین باتری را دارد. مدل های پرو در بالاترین نسخه به 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده اند.

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی های شرکت هواوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

آخرین اخبار و گزارش ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ و تکنولوژی خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1497

به "آیفون 13 چه تفاوتی با گوشی های اپل دارد؟ ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 چه تفاوتی با گوشی های اپل دارد؟ ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید