یک شهروند کاملا معمولی به نیمه رسید، رسیدن فیلم به جشنواره

به گزارش ارانیوز، سعید آرمند تهیه کننده سینما، در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این مطلب که فیلمبرداری یک شهروند کاملا معمولی به نیمه رسیده است، گفت: همزمان با فیلمبرداری این فیلم، مجید برزگر تدوین این فیلم را انجام می دهد و امیدواریم به زودی فیلمبرداری یک شهروند کاملا معمولی به خاتمه رسد و امیدوارم این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته گردد.

یک شهروند کاملا معمولی به نیمه رسید، رسیدن فیلم به جشنواره

وی ادامه داد: یدالله نجفی صدابرداری این فیلم را برعهده دارد و با توجه به نوع فیلم صداگذاری یک شهروند کاملا معمولی بسیار سخت بوده و این کار توسط امیرحسین قاسمی انجام می گردد.

تهیه کننده فیلم سینمایی پرویز بیان نمود: فیلمبرداری یک شهروند کاملا معمولی در 2 شهرک انجام می گردد، اول شهرکی در نزدیکی میدان گرگان تهران که فیلمبرداری آن به سرانجام رسید و دیگری شهرک دانشگاه در جاده مخصوص که فیلمبرداری در این بخش همچنان ادامه دارد. البته به زودی سکانس های خارجی نیز گرفته می گردد.

در خلاصه داستان یک شهروند کاملا معمولی آمده است: آقای صفری 83 ساله، کارمند بازنشسته اداره پست که در شهرکی قدیمی در تهران زندگی می نماید، پس از مرگ همسرش تنهاست. تنها پسرش که خارج از ایران است تصمیم دارد او را برای دیدار و مداوا به کانادا دعوت کند. مقدمات این سفر، زندگی آرام و معمولی او را کمی به هم می ریزد...

در این فیلم بازیگرانی چون سورن مناساکانیان، شادی کرم رودی، ناهید حدادی، اردشیر مهرآبادی، محمد باقر صفانور، سعید آبیاری، پاشا جمالی، مرتضی نفری، تقی هاتفی، محمد کعبین حضور دارند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به نویسنده و کارگردان: مجید برزگر، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیرصدابرداری: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، طراح چهره پردازی: الهام صالحی، مدیر فراوری: مهدی برزگر، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علی درخشنده، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، مدیر تدارکات: مقصود میرهاشمی، عکاس: احمد آقاسیانی و هدی صدر، منشی صحنه: فاطمه فاضلی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، دستیار برنامه ریز: زهره صمدی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 100

به "یک شهروند کاملا معمولی به نیمه رسید، رسیدن فیلم به جشنواره" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک شهروند کاملا معمولی به نیمه رسید، رسیدن فیلم به جشنواره" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شهروند کاملا معمولی به نیمه رسید، رسیدن فیلم به جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید