یکی به داد تیم نساجی برسد، به خدا با این فرایند به بیراهه می رویم

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی بعد از باخت نساجی مقابل سایپا در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی تا دقیقه 70 یکطرفه بود و روی یک اتفاق گل خوردیم. سایپا هم برنامه داشت و به گل رسید. به این تیم تبریک می گویم. بازیکنان ما سبک متفاوتی از فوتبال را امروز ارائه کردند. آنها عالی بودند. بروید فیلم بازی را ببینید. بازیکنان ما با چه تلاشی پِرس و توپ گیری می کردند. خودم لذت بردم. اگر ایرادی هست از من است. پشت بازیکنانم هستم. ایراد از من است و باید بگردم و راه حل جدید پیدا کنم.

یکی به داد تیم نساجی برسد، به خدا با این فرایند به بیراهه می رویم

وی با انتقاد از عملکرد داور بازی، افزود: فوتبال ما شده است مثل آن مدرسه ای که هوای شاگردان بد و تنبل را بیشتر دارند. اینجا اگر مودب باشید حقتان را می خورند. ان شاءالله باشگاه از حقش دفاع کند. توان من همین است. ببینید داور در نیمه اول چه کار کرد. در صحنه ای که کارت زرد گرفتم، مرا به مرز انفجار رساندند.

سرمربی نساجی گفت: برنامه های تلویزیونی مثل فوتبال برتر به جای اینکه به بازی خوب تیم من یا به آفساید صد درصد تراکتور اشاره کند، دعوای مدیران را نشان می دهد. دعوای یک ساعته مدیران چه کمکی به فوتبال می کند؟ اصلا من را از فوتبال حذف کنید ولی حواشی به فوتبال ما ضربه می زند. من چطور باید حمایت شوم؟ هشت سال دستیار بودم و هرکجا کار کردم پیروز بودم. یکی به داد تیم من برسد. تیم من باید صدر جدول باشد. چرا باید اینطور باشد؟ در شان من نیست درباره داوری صحبت کنم. دلم می سوزد. فوتبال نباید اینطور باشد. ببینید سبکی که ما امروز بازی کردیم در این یکی دو سال در لیگ برتر ما بوده است؟ من که خودم ندیدم.

فاضلی گفت: در بازی لیگ قهرمانان اروپا مگر ناگلزمن در صحنه پنالتی نیمار اعتراض نکرد؟ این حاشیه نیست. باید از حقمان دفاع کنیم. نمی دانم کجا باید از حقمان دفاع کنیم. آقای میثاقی (مجری برنامه فوتبال برتر) شما نباید به حواشی کمک کنید. خواهش می کنم. من دارم با نهایت احترام و ادب می گویم دو بازی ما را ببینید و به داد ما برسید. پشت بازیکنانم هستم. آنها عالی بودند. از همه عوامل تیم هم تشکر می کنم. ما باشگاه عملگرا هستیم نه نتیجه گرا. ما تیم خصوصی هستیم و یک استان پشت ما است. نباید اینطور باشد. بازهم به داور خسته نباشید می گویم ولی از کمیته داوران می خواهم آنالیز کنند. ما هم عملکرد تیممان را آنالیز می کنیم.

سرمربی نساجی در پایان گفت: در بازی هفته گذشته جلو افتادیم و می توانستیم وقت تلف کنیم اما این کار را نکردیم. امروز ببینید از وقتی گل خوردیم چقدر بازیکنان سایپا خودشان را زمین انداختند. به خدا داریم به بیراهه می رویم. یکی به داد این فوتبال ما برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1041

به "یکی به داد تیم نساجی برسد، به خدا با این فرایند به بیراهه می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی به داد تیم نساجی برسد، به خدا با این فرایند به بیراهه می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید