وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را رفع کند

به گزارش ارانیوز، نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: مردم حوزه انتخابیه دارای مشکل آب هستند که وزارت نیرو باید مشکل آبرسانی آنها را رفع کند.

وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را رفع کند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش و میرجاوه به اقدامات اجرا شده در حوزه انتخابیه خود اشاره نمود و گفت: پیگیری هایی برای تسریع پروژه بزرگراه خاش به زاهدان و بعلاوه خاش به ایرانشهر اجرا شده است لذا اقدامات مطلوبی اجرا شده ضمناً باید گفته گردد که برای تکمیل آن اعتبارات ویژه ای نیازمند بوده و بایستی مسئولان مربوطه نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

حسین زهی اضافه کرد: بزرگراه های شهرستان خاش باید هرچه سریعتر تکمیل شوند تا از تصادفات کاسته گردد و این مهم نگاه ویژه دولت و مقامات وزارت راه را می طلبد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه بیان کرد: متاسفانه آب شرب منطقه پایدار نبوده و به صورت سهمیه ای توزیع می گردد لذا اقداماتی برای آبرسانی اجرا شده، اما باید وزارت نیرو با جدیت این موضوع را دنبال کند تا مشکل مردم رفع گردد.

وی گفت: در گذشته اقدام مطلوبی برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی انجام نشده لذا با کوشش های انجام گرفته جاده بعضی از روستا ها آسفالت شدند و مابقی نیز با دریافت قیر رایگان انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1753

به "وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را رفع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را رفع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید