مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)

به گزارش ارانیوز، در کنار برج های دوقلوی پتروناس، پارک فوق العاده زیبا و وسیع KLCC قرار گرفته است. در این پارک مسیرهای پیاده روی، مسیرهای دویدن، یک فواره آب و یک استخر آبفشان برای بچه ها وجود دارد. غیر از پارک و مال، برج های دوقلو پتروناس جاذبه های دیگری را برای مسافران تور مالزی آماده کرده اند، شامل گالری هنری و مرکز همایش های کوالالامپور. مرکز علمی پتروناس در داخل سوریا KLCC قرار گرفته است؛ در این مرکز علمی تفریحی تعاملی، نمایشگاه هایی وجود دارند که به صنعت نفت و گاز مرتبط هستند، ارائه دهنده اطلاعاتی کامل از مبدا نفت در زمان دایناسورها تا آخرین محصولات تولید شده به وسیله نفت.

مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)

با داشتن 452 متر بلندی، برج های دوقلوی پتروناس عنوان جهانی خود را تا سال 2004 داشتند، زمانی که ساختمان تایپه 101 با 508 متر بلندی ساخته شد. امروزه برج خلیفه در دبی (بازگشایی شده در سال 2010) عنوان بلندترین ساختمان جهان را از آن خود کرده است؛ رکوردی که به نظر می آید تا سال ها داشته باشد. برج های دوقلو پتروناس در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته اند و در معماریشان از هنرهای اسلامی الهام گرفته شده است. این ساختمان ها در درجه اول محل دفاتر اصلی شرکت پتروناس و دیگر دفترهای شرکت های تجاری هستند.

زمای که برج های دوقلو پتروناس در سال 1998 تکمیل شدند، توانستند عنوان بلندترین ساختمان های جهان را از برج 442 متری ویلیس در شیکاگو بگیرند. در پایین برج ها مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC) قرار گرفته است. سوریا یک مرکز خرید شیک و بزرگ است و در بین مسافران تور مالزی محبوبیت فوق العاده زیادی دارد. برج اول به صورت کامل با دفاتر شرکت ملی نفت مالزیایی پتروناس به همراه زیرشاخه ها و شرکت های وابسته اش اشغال شده است. بیشتر بخش های برج دوم را هم شرکت های چند ملیتی مانند بارکلیز کپیتال، بوئینگ، آی بی ام و مایکروسافت پر کرده اند.

منبع مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)

انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1595

به "مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید