مدل پارتیشن چوبی برای دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی کوچک

به گزارش ارانیوز، استفاده از پلان باز بدون وجود دیوار و متصل کردن محیط های عمومی خانه به یکدیگر، امروزه به امری رایج و پرهوادار تبدیل شده است. اما یکی از برترین گزینه برای آپارتمان های امروزی استفاده از مدل پارتیشن چوبی در دکوراسیون است. همانطور که می دانید در خانه های امروزی دیگر خبری از اتاق نشیمن جدا افتاده با دیوارهای محدود کنده نیست، اما از طرفی افراد زیادی هم هستند که هوادار هیچکدام از سبک ها نبوده و چیزی میان این دو حالت را خواستارند، به این معنی که نمی خواهند محیط خانه کاملا باز یا کاملا بسته باشد. در چنین شرایطی استفاده از پارتیشن، که فضایی نیمه باز یا نیمه بسته ایجاد می نماید، برترین گزینه خواهد بود.

مدل پارتیشن چوبی برای دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی کوچک

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آپارتمان زیر دقیقا برای چنین هدفی طراحی شده است. پارتیشن چوبی بسیار شیکی که در حد واسط بین نشیمن، آشپزخانه و اتاق غذاخوری قرار گرفته با زیبایی تمام این دو محیط را از یکدیگر جدا نموده و از طرفی فضای باز و پیوسته ای را در دکوراسیون برقرار می نماید. این پارتیش چوبی که البته از ام دی اف ساخته شده، نقش نقطه کانونی در دکوراسیون را هم ایفا می نماید. درست پس از این قسمت در اتاق نشیمن، دیوار پشت مبلمان هم با پنل های چوبی خوش رنگ و باکیفیتی پوشانده شده تا علاوه بر نورپردازی مناسب، فضای اتاق نشیمن را اندکی خاص تر جلوه دهد.

مدل پارتیشن چوبی

منبع: اتاق
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1469

به "مدل پارتیشن چوبی برای دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل پارتیشن چوبی برای دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید