ماه آینده احتمالا اولین گوشی دارای دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی می گردد

به گزارش ارانیوز، با عرضه گوشی های مجهز به دوربین های 48، 64 و حتی 108 مگاپیکسلی، شاهد داغ شدن نبرد مگاپیکسل ها بین شرکت های سازنده هستیم. اما به نظر می رسد حتی این اعداد هم شرکت های موردنظر را ارضا نمی نماید و به گفته یکی از افشاگران که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت می نماید، ماه آینده یک گوشی مجهز به دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

ماه آینده احتمالا اولین گوشی دارای دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی می گردد

این افشاگر همچنین اعلام نموده که گوشی مذکور مجهز به یکی از تراشه های سری اسنپ دراگون 765 است و این یعنی از تراشه پرچم دار بهره نمی برد. به همین خاطر امیدواریم گوشی موردنظر با قیمت مناسبی روانه بازار گردد. در این بین باید خاطرنشان کنیم که تراشه های اسنپ دراگون 765 از دوربین های 192 مگاپیکسلی پشتیبانی می نمایند. اما این پشتیبانی فقط برای عکس برداری ساده است و در رزولوشن بالا، این تراشه از پس پردازش های مربوط به HDR و دیگر قابلیت های مبتنی بر ترکیب چند فریم، برنمی آید.

در این میان سوالی که مطرح می گردد گوشی مذکور از طرف کدام شرکت خواهد بود. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، ال جی میخواهد ماه آینده از گوشی 5G مبتنی بر یکی از تراشه های سری 700 اسنپ دراگون رونمایی کند. همچنین شیائومی هم طی سال گذشته با همکاری با سامسونگ پیروز شد اولین گوشی های 64 و 108 مگاپیکسلی را روانه بازار کند. در هر صورت چنین خبری نشان می دهد شرکت ها به این زودی ها قصد ندارند فرایند افزایش مگاپیکسل ها را متوقف نمایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 619

به "ماه آینده احتمالا اولین گوشی دارای دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه آینده احتمالا اولین گوشی دارای دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید