فرآیند انتخاب 29 شهردار در کردستان اجرا شده است

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/کردستان تا کنون فرآیند انتخاب 29 شهردار انجام شده و با حکم بهمن مرادنیا استاندار کردستان 12 شهردار تابعه استان منصوب شده اند.

فرآیند انتخاب 29 شهردار در کردستان اجرا شده است

با صدور شش حکم انتصاب شهرداران یاسوکند، برده رشه، شویشه، صاحب ، هزارکانیان و موچش تعداد شهرداران منتخب به 12 نفر رسید.

بر اساس این گزارش تا کنون شهرداران سنندج، سقز، مریوان، کامیاران، بیجار، سروآباد، صاحب، یاسوکند، برده رشه، شویشه، صاحب، هزارکانیان و موچش منصوب شده اند.

در ادامه این گزارش آمده است استان کردستان دارای 32 شهرداری فعال بوده که تا به امروز فرآیند انتخاب 29 شهردار انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ گفتنی است از 29 مورد فوق 17 مورد در مرحله اخذ استعلامات می باشند و به زودی پس از طی این مراحل حکم انتصاب سایر شهرداران نیز صادر می شود.

شایان توجه این که در شهرداریهای دیواندره و توپ آغاج بدلیل تاخیر در آغاز بکار در حال حاضر فرآیند انتخاب شهردار صورت نگرفته که هماهنگی لازم با شوراهای اسلامی این شهرها جهت تسریع در فرآیند انتخاب شهردار انجام شده است.

این گزارش در انتها می افزاید: موضوع انتخاب شهردار بانه نیز طی جلسه ای که در استانداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بانه برگزار و در ادامه آنالیز و مقرر شد که اعضای شورای اسلامی شهر بانه با کنار گذاشتن اختلافات سریعا فرد واجد شرایط و منطبق با شرایط آیین نامه اجرایی احراز سمت، شهرداررا معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1574

به "فرآیند انتخاب 29 شهردار در کردستان اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند انتخاب 29 شهردار در کردستان اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید