عصر اژدها 4 رسما Dreadwolf نام گذاری شد؛ بازی سال جاری هم عرضه نمی گردد

به گزارش ارانیوز، بازی عصر اژدها (Dragon Age) یکی از برترین عناوین شرکت بایوور (Bioware) است. این بازی در سبک دنیا باز و نقش آفرینی بوده و محبوبیت بسیار زیادی دارد. حال عنوان بعدی از مجموعه عصر اژدها برای مدت زیادی است که در دست ساخت است. با اینحال اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود. حال بایوور اعلام نموده که نام عنوان بعدی مجموعه عصر اژدها دردولف (Dreadwolf) خواهد بود.

عصر اژدها 4 رسما Dreadwolf نام گذاری شد؛ بازی سال جاری هم عرضه نمی گردد

همینطور اینکه این شرکت اطلاعاتی در خصوص این نام منتشر نموده است.

درد ولف کیست؟

درد ولف یکی از خدایان الف است. بعضی بر این باورند که او به مردمش خیانت نموده است. افراد دیگر نیز باور دارند که او در کوشش است تا مردم خود را نجات دهد. انگیزه و روش های او بسیار فرق دارد. به همین علت بیشتر افراد او را قضاوت می نمایند. نام دیگر درد ولف سولاس (Solas) است. افرادی که قبلاً عناوین عصر اژدها را تجربه نموده اند با او آشنایی دارند. از طرفی اگر در این مجموعه تازه کار هستید، نگران نباشید، او قطعاً خود را به شما معرفی خواهد نمود.

سؤال های زیادی در خصوص این بازی وجود دارند و تیم سازنده قطعاً به آن ها پاسخ خواهند داد. بایوور به طور رسمی گفت که قرار نیست بازی دردولف سال جاری عرضه گردد. با اینحال این شرکت همچنان روی بازی تازه عصر اژدها کار خواهد نمود تا برترین تجربه را به کاربران ارائه دهد. به همین علت فراوری این بازی بیشتر طول خواهد کشید.

هنوز تاریخ رسمی ای برای عرضه بازی عصر اژدها: دردولف اعلام نشده است. این بازی برای مدت زیادی است که در حال ساخت است به همین علت هواداران به شدت مشتاق هستند. از طرفی با توجه به اندازه زمانی که برای ساخت این بازی صرف شده، انتظارات از آن بسیار بالا است. حال امیدواریم که بایوور بتواند این انتظارات را برآورده کند. عناوین آخر این شرکت مثل انتم (Anthem) چندان قوی عمل ننموده و به همین علت بایوور به عصر اژدهای تازه احتیاج دارد.

منبع: Blog.Bioware.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1789

به "عصر اژدها 4 رسما Dreadwolf نام گذاری شد؛ بازی سال جاری هم عرضه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصر اژدها 4 رسما Dreadwolf نام گذاری شد؛ بازی سال جاری هم عرضه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید