سرمربی والیبال سپاهان: پاس در دریافت و حمله بسیار پیروز بود

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان با تمجید از بازی خوب پاس گرگان گفت: آنها در دفاع و حمله پیروز بودند و در مقابل ما نیز سعی کردیم با مدیریت بازی به نتیجه ای که می خواستیم دست پیدا کنیم.

سرمربی والیبال سپاهان: پاس در دریافت و حمله بسیار پیروز بود

رحمان محمدی راد عصر امروز (چهارشنبه 26 آبان ماه) پس از پیروزی 3 بریک تیمش در مقابل پاس گرگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: همان گونه که توقع داشتیم، تیم پاس گرگان تیم باکیفیتی، خود را نشان داد و از ابتدا تا انتهای بازی والیبال خوب و باکیفیتی را به نمایش گذاشتند و در ست سوم نتوانستیم اختلاف داشته باشیم.

وی افزود: به تیم پاس گرگان تبریک می گویم، آنها در دریافت و حمله بسیار پیروز بودند و ما هم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و در لحظاتی هم که جلو بودیم سعی می کردیم با کاهش اشتباهات اختلاف ایجاد شده را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در امتیازات بالا بازیکنان تیم با عملکرد خوبی که داشتند، توانستند علاوه بر حفظ اختلاف امتیازات بعدی را کسب نمایند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد تعطیلی چند روزه لیگ گفت: در این شیوه برگزاری یک وقفه کوتاه مدت چند روزه یک حُسن است، از این فرصت برای ریکاوری تیم استفاده می کنیم و آماده می شویم برای پنج بازی به جامانده دور رفت؛ امیدوارم بتوانیم جایگاه و کیفیت بازی که داریم را حفظ کنیم.

محمدی راد افزود: امیدوارم بتوانیم سلامت بازیکنان را برای مرحله پلی آف نگه داریم؛ تمام نگرانی من حفظ سلامتی بازیکنان برای پلی آف و خاتمه لیگ است تا بتوانیم به هدفی که برای خود ترسیم کردیم دست پیدا کنیم و به قهرمانی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1662

به "سرمربی والیبال سپاهان: پاس در دریافت و حمله بسیار پیروز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی والیبال سپاهان: پاس در دریافت و حمله بسیار پیروز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید