ببینید ، لحظه طغیان رودخانه شیرین رود در مازندران

به گزارش ارانیوز، بارش های بهاری روح تازه ای به طبیعت مازندران بخشید، هر چند در بعضی از منطقه ها موجب طغیان رودخانه شد اما جان تازه ای در کالبد طبیعت دمید.

ببینید ، لحظه طغیان رودخانه شیرین رود در مازندران

به گزارش خبرنگاران، بارش های بهاری روح تازه ای به طبیعت مازندران بخشید، درست است در بعضی از منطقه ها موجب طغیان رودخانه شد اما جان تازه ای در کالبد طبیعت دمید.

بالا آمدن سطح آب موجب طغیان رودخانه شیرین رود دودانگه ساری شد که به شهروندان توصیه شد تا عادی شدن شرایط از تردد، توقف و اسکان در حاشیه رودخانه پرهیز نمایند.

در کنار نگرانی های تنش آبی بارش باران در نیمه بهار خبر خوبی بود که مرهمی بر زخم کم آبی بود.

باتوجه به هشدار صادر شده از سوی حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران، به بارش متناوب باران و بارش برف در ارتفاعات احتمال آب گرفتگی در منطقه ها ساحلی و جلگه ای و سایر اقدامات پیشگیرانه پیش بینی شده است.

محمدی بر پرهیز از تردد و توقف در حاشیه ها و مسیل های استان تاکید نمود و گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی درحالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش فارس، رودخانه شیرین رود در روستای خرم آباد بخش دودانگه شهرستان ساری واقع در استان مازندران قرار گرفته که آب این رودخانه از رشته کوه های البرز مرکزی و خطر الراس خرونرو که به آلپ ایران نیز معروف است تامین می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1939

به "ببینید ، لحظه طغیان رودخانه شیرین رود در مازندران" امتیاز دهید

1 کاربر به "ببینید ، لحظه طغیان رودخانه شیرین رود در مازندران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، لحظه طغیان رودخانه شیرین رود در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید