اینستاگرام در حال آزمایش روش های نو برای مدیریت پست های پیشنهادی است

به گزارش ارانیوز، اینستاگرام در حال آزمایش تنظیمات تازهی برای کاربران است تا بتوانند نوع محتوای به نمایش درآمده در این پلتفرم را بیشتر از گذشته کنترل کنند. شرکت متا با انتشار یک پست در وبلاگ خود، در مورد این ویژگی های تازه توضیحات مفصلی ارائه کرده است. به عنوان مثال به لطف یکی از این قابلیت ها، کاربران می توانند چندین پست را انتخاب و سپس با ضربه بر دکمه علاقه مند نیستم، به اینستاگرام اعلام می کنند که به این نوع محتواها علاقه ای ندارند. در حال حاضر این کار را می توانیم فقط به طور جداگانه انجام دهیم.

اینستاگرام در حال آزمایش روش های نو برای مدیریت پست های پیشنهادی است

همچنین از دیگر قابلیت های تازه تحت آزمایش اینستاگرام می توانیم به مشخص کردن تعدادی کلیدواژه، عبارت، ایموجی و هشتگ اشاره کنیم تا پست های حاوی این موارد پیشنهاد داده نشوند. گفتنی است تیک تاک چند ماه قبل چنین قابلیتی را برای جلوگیری از نشان دادن محتواهای مربوط به کلیدواژه های خاص ارائه داد.

طی ماه های گذشته، تغییرات گسترده اینستاگرام با اعتراض زیادی از طرف کاربران روبرو شده است. به غیر از افزایش قابل توجه ریلزها، حالا کاربران با انبوهی محتوای منتشر شده از طرف اکانت هایی که آن ها را دنبال نمی کنند، روبرو می شوند. در حال حاضر امکاناتی مانند جلوگیری از نمایش پست های پیشنهادی به مدت 30 روز و افزودن اکانت های مورد علاقه به لیست Favorites وجود دارد. اما در هر صورت این امکانات تازه به کاربران اجازه می دهد که کنترل بیشتری بر پست های پیشنهادی داشته باشند تا حداقل فقط پست های مطابق با سلیقه خود را مشاهده کنند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1829

به "اینستاگرام در حال آزمایش روش های نو برای مدیریت پست های پیشنهادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام در حال آزمایش روش های نو برای مدیریت پست های پیشنهادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید