ایستگاه آخر گوشی قاپان منطقه پیروزی

به گزارش ارانیوز، رئیس کلانتری 110 شهدا، از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی با 30 فقره سرقت اطلاع داد.

ایستگاه آخر گوشی قاپان منطقه پیروزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ رضا حیدری در شرح این خبر، گفت: از اوایل آذر ماه سال جاری گزارش های مردمی مبنی بر سرقت گوشی شان در منطقه شهدا و خیابان پیروزی توسط 2 موتورسوار به کلانتری اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران تخصصی کلانتری برای شناسایی و دستگیری این دزدان وارد عمل شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان پیروز شده بودند، چهره دزدان را به خاطر بسپارند، گفت: تصویری از چهره دزدان در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد و تعداد گشت زنی های انتظامی و هدفمند افزایش یافت.

این مقام انتظامی اضافه نمود: گشت زنی انتظامی ادامه داشت تا اینکه ماموران عصر روز دوشنبه یازدهم آذر ماه در خیابان پیروزی 2 موتور سوار جوان را که پلاک موتور سیکلتشان مخدوش بود، مشاهده کردند و بلافاصله دستور ایست و توقف موتورسیکلت را صادر کردند.

حیدری با بیان اینکه با گریختن موتورسواران، عملیات تعقیب و گریز پلیسی شروع شد، مطرح نمود: پس از مدتی تعقیب و گریز راکب موتورسیکلت تعادلش را از دست می دهد و موتورسیکلتش بر روی زمین برخورد می نماید.

کلانتر محله شهدا ابراز داشت: در این عملیات پلیسی راکب موتورسیکلت دستگیر، ولی ترک نشین آن از محل می گریزد.

رئیس کلانتری شهدا گفت: در بازرسی بدنی از راکب موتور سیکلت 5 دستگاه گوشی سرقتی کشف در ادامه دزد 18 ساله به همراه اموال کشف شده با کلانتری منتقل می گردد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم در کلانتری به 30 فقره موبایل قاپی با همکاری همدستش در محدوده خیابان های پیروزی و محله شهدا اعتراف کرد.

حیدری افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پیروز شدند مخفیگاه متهم دوم پرونده را شناسایی و با دریافت دستور قضائی دزد فراری را در مخفگیاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات مقدماتی به کلانتری شهدا منتقل نمایند.

سرهنگ حیدری در خاتمه گفت: تاکنون تعدادی از مال باختگان هر 2 دزد را شناسایی نموده اند و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار دریافتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 270

به "ایستگاه آخر گوشی قاپان منطقه پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه آخر گوشی قاپان منطقه پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید