الهویی: بدون ترس و اینکه زیبایی بازی را بگیریم دنبال 3 امتیاز هستیم، هیچکس را رقیب خود نمی دانیم

به گزارش ارانیوز، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد این تیم در همه دیدارها از جمله بازی فردا مقابل استقلال بدون ترس دنبال کسب سه امتیاز است.

الهویی: بدون ترس و اینکه زیبایی بازی را بگیریم دنبال 3 امتیاز هستیم، هیچکس را رقیب خود نمی دانیم

به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی درباره بازی فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: خیلی خوشحالیم بار دیگر این فرصت را داریم که با نمایشی زیبا طرفداران را از دیدن یک بازی زیبا سیراب کنیم. امیدوارم فردا بازی زیبایی انجام دهیم و به اهداف امیر قلعه نویی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: فردا برابر استقلالی بازی می کنیم که یکی از تیم های عظیم فوتبال ایران است و بازیکنان عظیم و باکیفیتی دارد، اما ما هم گل گهر هستیم و به ترکیب و هارمونی خوبی رسیده ایم. امیدوارم فردا بازی را با نتیجه خوبی به انتها برسانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اینکه حساسیت های بازی چقدر روی فرایند آن تأثیرگذار خواهد بود، گفت: فکر نکنم حساسیت خاصی داشته باشد. در هفته اول گفتیم، الان هم می گوییم این بازی هم مثل سایر بازی های دیگر لیگ است. کوشش می کنیم نسبت به بازی قبل کیفیت بهتری را به نمایش بگذاریم. شاید رمز تیم ما این است که هیچکسی را رقیب نمی دانیم و خودمان را رقیب خود می دانیم. بنابراین، سعی خواهیم کرد عملکردمان بهتر شده و در جهت پیشرفتی که امیر قلعه نویی ترتیب داده است، قرار بگیریم.

الهویی درباره شرایط مصدومان تیم گل گهر توضیح داد: باید از کادر پزشکی و بدنسازی تیم تشکر کنم که شاکری و محسن کریمی را آماده به ما اضافه کردند. غیر از آرمین سهرابیان که محروم است، سایر بازیکنان در اختیار قلعه نویی هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که گل گهر چقدر به سه امتیاز بازی فردا فکر می نماید، گفت: قطعاً گل گهر با قلعه نویی در هر ورزشگاهی بدون ترس و بدون اینکه زیبایی های بازی را بگیرد، برای سه امتیاز به میدان می رود. این موضوع را طی شش سال حضور در کنار قلعه نویی متوجه شدم. او به بازیکنان تیمش می گوید شجاع بازی نموده و با قلب شجاع وارد زمین شوند. امیدوارم اتفاقات بازی فردا به سود ما رقم بخورد. ما تیم باکیفیتی هستیم و بازیکنان عظیمی داریم. بازیکنانی که شجاع هستند.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در واکنش به اینکه آیا نگران داوری هستند یا خیر، گفت: اتفاقات چند هفته اخیر و بحث کارشناسی بازی ها نشان می دهد که نگرانی ما بی دلیل نیست. امروز صبح هم متوجه شدم به خاطر یک کارت زرد جریمه نقدی شده ام! قطعاً سعی می کنیم به داوران اعتماد نموده و خوش بین باشیم، اما از آنها می خواهیم تمرکز داشته باشند، با عدالت قضاوت نمایند و اجازه دهند کیفیت تیم ها صندلی ها را تعیین کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1120

به "الهویی: بدون ترس و اینکه زیبایی بازی را بگیریم دنبال 3 امتیاز هستیم، هیچکس را رقیب خود نمی دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: بدون ترس و اینکه زیبایی بازی را بگیریم دنبال 3 امتیاز هستیم، هیچکس را رقیب خود نمی دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید