470 هزار میلیارد ریال از بودجه سال آینده مربوط به مالیات است

به گزارش ارانیوز، تهران (پانا) - نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی می گوید در بودجه سال آینده 470 هزار میلیارد ریال از محل دریافت مالیات پیش بینی شده است.

470 هزار میلیارد ریال از بودجه سال آینده مربوط به مالیات است

احمد راستینه روز پنجشنبه در آیین احیای 20 واحد راکد فراوریی و صنعتی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، تاکید نمود: در اصلاح ساختار بودجه های آینده به دنبال تعریف پایه های جدید مالیاتی و حذف مالیات از بخش فراوری هستیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر اختلاف نظرها اما با تعامل بین مجلس شورای اسلامی و دولت، بودجه سال 1400 مسائل کمتری نسبت به سال های قبل دارد و وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته است.

راستینه توضیح داد: مجلس شورای اسلامی به تک نرخی شدن ارز و هزینه کرد مابه التفاوت آن برای بهبود شرایط معیشت مردم اصرار داشت.

وی یادآور شد: با حفظ هشت میلیارد دلار ارز ترجیحی در بودجه سال آینده دولت باید دغدغه های معیشتی، دارویی و لوازم پزشکی مورد احتیاج مردم را برطرف کند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقاوم شدن اقتصاد و مدیریت فاصله واردات تا مصرف، باید از انواع رانت جلوگیری گردد.

وی توسعه چهارمحال و بختیاری را اولویت تمامی مسوولان دانست و گفت: یک گروه مالی و کارشناسی با هدف یاری به دولت، شناسایی مسائل بخش های مختلف استان و ارایه راهکارهای علمی را ارایه می دهد.

راستینه تاکید نمود: به همین دلیل مذاکره های اولیه برای راه اندازی 10 طرح عظیم در چهارمحال و بختیاری اجرا شده که به زودی قرارداد اجرای آن بسته می گردد.

در این آیین 20 واحد فراوریی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری با یک هزار و 252 میلیارد و 193 میلیون ریال سرمایه ثابت هزینه و 302 میلیارد ریال تسهیلات شامل واحدهای فراوری چینی، پروفیل یو. پی. وی. سی. (UPVC)، شن و ماسه، رشته غذایی، نساجی، دستمال کاغذی، کاغذ و مقوای لاینر قهوه ای، ماکارونی، سوسیس و کالباس، بسته بندی آب معدنی، مواد شوینده و ضدعفونی، در و پنجره فولادی، پودر لاستیک و انواع فر، تنور و اجاق گاز به چرخه فراوری بازگشت.

چهارمحال و بختیاری افزون بر 850 واحد فراوریی و صنعتی فعال دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1193

به "470 هزار میلیارد ریال از بودجه سال آینده مربوط به مالیات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "470 هزار میلیارد ریال از بودجه سال آینده مربوط به مالیات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید