15 ایالت از 16 ایالت آلمان کرونایی شدند، دولت فرانسه ماسک های تنفسی را مصادره می نماید

به گزارش ارانیوز، ویروس کرونا در اروپا همچنان گسترش یافته است و بسیاری از مناطق را درگیر می نماید.

15 ایالت از 16 ایالت آلمان کرونایی شدند، دولت فرانسه ماسک های تنفسی را مصادره می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا و اخبار مربوط به آن همچنان تیتر اول بسیاری از رسانه های دنیا و دنیا و البته اروپاست.

به گزارش رسانه ها تست کرونای 15 ایتالیایی در هند مثبت گزارش شده است.

در این میان فیس بوک هم اعلام نموده است که برای جلوگیری از انتشار اخبار نادرست درباره ویروس کرونا می خواهد از انتشار اطلاعات غلط و نظریه هایی که بوی توطئه می دهند جلوگیری کند، همچنین دیگر اجازه تبلیغات دروغ درباره درمان ویروس کرونا در این شبکه داده نمی گردد.

بانک دنیای هم اعلام نموده است که می خواهد با یک بسته کمکی 12میلیارددلاری از شیوع ویروس کرونا در کشورهای درگیر این مسئله جلوگیری کند.

در این میان آلمان هم از هفت مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در ایالت بادن وورتمبرگ خبر داده است که به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در این ایالت آلمان به 37 مورد افزایش پیدا کرد.

اولین مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا هم در اسپانیا دیده شده است. این فرد در 13 فوریه در یک بیمارستان فوت نموده بود که تازه بعد از مرگش ابتلای وی به ویروس کرونا تعیین شده است. بر اساس اطلاعات وزارت سلامت اسپانیا در حال حاضر 151 مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور تأیید شده است.

در ایتالیا نیز شمار قربانیان ویروس کرونا و مبتلایان به شدت در حال افزایش است. بر اساس گزارش های منتشرشده شمار قربانیان این ویروس در ایتالیا به 79 نفر افزایش یافته است و در مجموع 2502 نفر هم به این ویروس مبتلا شده اند. ایتالیا بیشترین کشور آسیب دیده از ویروس کرونا در اتحادیه اروپا است.

دولت فرانسه هم به دلیل شیوع ویروس کرونا همه ماسک های تنفسی را مصادره می نماید. این خبر را رئیس جمهور فرانسه روز گذشته بیان کرد. به گفته وی این ماسک ها باید بین پرسنل بخش های سلامت و افراد مبتلا به ویروس کرونا تقسیم گردد.

بر اساس اطلاعات وزارت سلامت فرانسه شمار مبتلایان هم به 204 نفر افزایش پیدا نموده است.

در آلمان هم تا کنون در 15 ایالت از 16 ایالت آن ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده و در مجموع 196 مورد ابتلا به این ویروس تأیید شده است. بیشتر افراد مبتلا به این ویروس در ایالت نوردراین وستفالن بوده اند. تا به حال تنها ایالت زاکسن آنهالت در آلمان از این بیماری مصون مانده است.

لارس شاده، یکی از مدیران انستیتوی روبرت کوخ، هشدار می دهد که امکان موارد بیشتر ابتلا به کرونا و شیوع آن در آلمان وجود دارد اما خطر آن در زمان حاضر برای مردم همچنان در سطحی متوسط ارزیابی می گردد.

قفسه های خالی فروشگاه ها هم حکایت از ولع شهروندان آلمانی برای خرید اقلام اساسی در این روزها دارد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 502

به "15 ایالت از 16 ایالت آلمان کرونایی شدند، دولت فرانسه ماسک های تنفسی را مصادره می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 ایالت از 16 ایالت آلمان کرونایی شدند، دولت فرانسه ماسک های تنفسی را مصادره می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید