گل محمدی: السد مدعی قهرمانی آسیاست، باید باور داشته باشیم که می توانیم ببریم

به گزارش ارانیوز، ما هم در چند ملاقات اخیر نشان داده ایم به معنای واقعی یک تیم هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. فکر می کنم حریف ستارگان و بازیکنان خوب زیادی دارد که کارمان را سخت می نماید.

گل محمدی: السد مدعی قهرمانی آسیاست، باید باور داشته باشیم که می توانیم ببریم

برای سفر با تور پوکت برای عید نوروز همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم ها بازی داریم که مدعی قهرمانی آسیاست.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با السد گفت: با یکی از بهترین و قوی ترین تیم های این دوره باید بازی کنیم. السد با مربی خوبش، یکی از مدعیان کسب جام است.

وی اضافه کرد: ما هم در چند ملاقات اخیر نشان داده ایم به معنای واقعی یک تیم هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. فکر می کنم حریف ستارگان و بازیکنان خوب زیادی دارد که کارمان را سخت می نماید.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: باید تمرکز زیادی برای مهار بازیکنان السد و استفاده خوب از فرصت ها داشته باشیم. ان شاء الله بتوانیم مثل بازی قبلی که نشان دادیم تیم خوب و بزرگی هستیم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد: خودم خیلی به بازیکنان امیدوارم. اگر باور داشته باشند می توانیم بازی را ببریم، این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم در نهایت ملاقات خوبی باشد که نتیجه اش هم به سود ما باشد.

وی درباره اینکه چه موضوعی در تیم السد وجود دارد که باید مراقب آن باشید، گفت: موارد زیادی وجود دارد زیرا ستارگان فوق العاده و در خطوط مختلف تیمی بازیکنان خیلی خوبی دارد. روی نیمکتشان هم یک مربی باهوش می نشیند و این کار را برای تمام تیم ها سخت می نماید.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: ما هم پرسپولیس هستیم و برای خود اهداف بزرگی مشخص نموده ایم که برای رسیدن به آنها حاضر هستیم فداکاری نموده و از جان مان بگذریم. باید با تمام وجود بازی کنیم تا سبب افتخار طرفداران شویم.

گل محمدی اضافه کرد: می دانیم طرفداران پرسپولیس منتظر بازی فردا و خبرهای خوب از سوی بچه های ما هستند. به همین دلیل با تمام وجود بازی می کنیم. در نشست قبلی هم گفتم یکی دو بازیکن ما با مصدومیت و حتی یکی از بچه ها با شکستگی پا بازی می نماید اما بعضی ها باور نکردند اما این واقعیت است.

وی گفت: تیمی هستیم که بچه های آن از جان مایه می گذارند و سه چهار نفر با زور پزشکان و دارو بازی می نمایند. البته این موضوع جای خوشحالی دارد زیرا نشان می دهد تیم واقعی هستیم که حاضریم برای همدیگر و طرفداران جان خود را هم فدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی هایش برای خطوط مختلف این تیم گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ملاقات قبلی را خیلی خوب آغاز نموده و به موقع هم گل زدیم. در نهایت توانستیم فشار حمله ها را ادامه بدهیم و به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

گل محمدی توضیح داد: خیلی خوب است که یک تیم زود به گل برسد و در این حالت بازی برای این تیم راحت تر می گردد. امیدوارم در ملاقات با السد هم این اتفاق بیفتد. پرسپولیس به یک تیم هجومی با زدن گل های زیاد معروف شده و از بازیکنان خواستم هیچگاه عطش گلزنی شان کم نگردد.

وی ادامه داد: شرایط سخت است زیرا تیم حریف استراحت خوبی داشته و در ملاقات قبلی به بازیکنان اصلی اش استراحت داده است. از سوی دیگر با توجه به مصدومیت ها بیشتر نفرات ما بازی کردند. امیدوارم عملکردی که مقابل شارجه داشتیم در مسابقه با السد هم داشته باشیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 931

به "گل محمدی: السد مدعی قهرمانی آسیاست، باید باور داشته باشیم که می توانیم ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: السد مدعی قهرمانی آسیاست، باید باور داشته باشیم که می توانیم ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید