کرونا شنا و واترپلو را نابود کرد، برای برگزاری لیگ مجوز نداریم

به گزارش ارانیوز، علی محب رئیس کمیته فنی واترپلو در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شروع به کار رقابت های لیگ برتر واترپلو گفت: در حال حاضر شرایط تعیین نیست. قرار بود در آذرماه رقابت های لیگ برتر واترپلو شروع گردد اما با توجه به شرایط به وجود آمده هنوز مجوز استخر برای شروع به کار داده نشده است.

کرونا شنا و واترپلو را نابود کرد، برای برگزاری لیگ مجوز نداریم

رئیس و دبیر فدراسیون در حال رایزنی با وزارت ورزش، وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی هستند اما در حال حاضر مجوزی صادر نشده است. بعید می دانم که بتوانیم رقابت های لیگ برتر واترپلو را در آذرماه داشته باشیم ولی اگر مجوز بدهند با توجه به اینکه کارهای اولیه را انجام داده ایم در اواخر آذرماه استارت لیگ را خواهیم زد.

محب درباره برگزاری اردوهای تیم ملی نیز گفت: تمرینات تیم ملی در استخر چهار فصل انقلاب در حال برگزاری است. برای اینکه ملی پوشان بتوانند شرایط بدنی خود را تا حدودی حفظ نمایند در هفته 4 روز به مدت روزی 2 ساعت در این استخر تمرین می نمایند. فعلاً تیم ملی با این شرایط تمرینات خود را پیگیری می نماید.

رئیس کمیته فنی واترپلو درباره برگزاری رقابت انتخابی المپیک بین دو تیم ایران و قزاقستان نیز گفت: فدراسیون خواهان برگزاری این ملاقات است و نامه نگاری بسیاری انجام داده است تا دو تیم ایران و قزاقستان با یکدیگر رقابت داشته باشند. در حال حاضر پاسخی از سوی فدراسیون دنیای شنا نیامده است و نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره چیریچ سرمربی تیم ایران گفت: چریک با فدراسیون در تماس است. منتظریم تا شرایط کرونا بهتر گردد و او در ایران حاضر گردد. تمرینات زیر نظر رضایی برگزار می گردد. رضایی نیز با چیریچ در ارتباط است.

محب در انتها گفت: برای مردم ایران و دنیا آرزوی سلامتی دارم. خبر خوشی در رابطه با واکسن کرونا شنیده ایم که امیدوارم این واکسن به ایران نیز برسد. ورزش ما ضرر جبران ناپذیری از کرونا دید و در واقع شنا و واترپلو نابود شد. استخری برای اهالی این رشته نداریم و فقط می توانیم ملی پوشان را در تمرینات داشته باشیم. امیدوارم این زیان ها جبران گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1032

به "کرونا شنا و واترپلو را نابود کرد، برای برگزاری لیگ مجوز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا شنا و واترپلو را نابود کرد، برای برگزاری لیگ مجوز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید