کرونا، آموزش در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی را متوقف نکرد

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/خراسان جنوبی رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی به دنبال شعار آموزش و تربیت تعطیل، نیست، گفت: در شرایط پیش آمده در کشور آموزش های مجازی در این دانشگاه در حال اجرا است.

کرونا، آموزش در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی را متوقف نکرد

ایرج مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاس های دانشگاه فرهنگیان درصدد برگزاری کلاس های مجازی از طرق مختلف برآمدیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که نوع و تعداد درس های این دانشگاه به لحاظ مأموریتی متفاوت با سایر دانشگاه ها است، در مورد کلاس های مجازی دروس معارف تربیت اسلامی، به همه دانشجویان اطلاع داده شد که در سامانه مجازی دانشگاهیان ثبت نام، دروس ارائه شده را مطالعه، به صورت مجازی امتحان داده شده و توسط سایت گواهی صادر گردد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان نمود: در مورد دروس تخصصی نظری به اطلاع اساتید رسانده شد که می توانند در سایت L.M.S سامانه یادگیری دانشگاه فرهنگیان تقاضای درس نموده و محتوا را در بارگذاری نمایند که خوشبختانه تعدادی از همکاران اقدام نموده اند.

مهدی زاده ادامه داد: باتوجه به در دسترس بودن سامانه های پیغام رسان، تعداد زیادی از اساتید اقدام به بارگذاری فایل های متنی، صوتی و تصویری در این پیغام رسان ها نموده اند.

وی اضافه نمود: در مجموع دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با دارا بودن نزدیک به 200 نفر استاد فرآیند آموزش و جبران کلاس ها را به طور جدی دنبال می نماید و امیدواریم پس از برطرف بحران، کلاس ها به صورت حضوری و در موقعیت های ویژه و فرصت های در اختیار برگزار گردد تا خللی در آموزش دانشجو معلمان ایجاد نگردد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین فعالیت های فرهنگی دانشجویان در قالب سامانه های فرهنگی و کانال های اطلاع رسانی در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 568

به "کرونا، آموزش در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی را متوقف نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، آموزش در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی را متوقف نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید