پیشنهاد رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال برای درآمدزایی آبی ها

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم در روزهایی که استقلال با صلابت و با اقتدار است مباحثی را مطرح کنم. چند هفته است که استقلال نمایش قدرتمندی از خود نشان داده که باعث تحسین فوتبال دوستان شده است و همه ایستاده این تیم را تشویق می نمایند.

پیشنهاد رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال برای درآمدزایی آبی ها

وی اضافه نمود: در راستای اقتدار استقلال باید اتحاد و حواشی را از تیم دور کنیم به نظرم در این شرایط بحث مهمی که وجود دارد بودجه باشگاه است چرا اینکه استقلال باید در آرامش به کارش ادامه دهد تا موفقیت هایش تداوم داشته باشد. همچنین طرفداران هم باید به هوش باشند تا به حواشی دامن نزنند.

رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یکی از مهمترین مواردی که استقلال در حال حاضر احتیاج دارد و باید به آن توجه گردد تزریق پول به باشگاه است پیشنهاد می کنم به خاطر تداوم موفقیت های استقلال بیاییم پولی جمع کنیم و در راستای اتحاد و همدلی استقلال را به صندلی واقعی خود برسانیم باید در چارچوب قوانین در یکی از بانک های معتبر کشور حسابی حتی با نام باشگاه استقلال با حضور مدیرعامل باشگاه، دو نفر از اعضای هیئت مدیره، دو پیشکسوت مثل علی جباری و حسن روشن، دو مدیر سابق باشگاه مثل فتح الله زاده و قریب این حساب را باز کنیم و در واقع با این کار مردم بتوانند به تیم محبوب خود یاری نمایند و بر حسب اولویت از این حساب برای باشگاه هزینه گردد.

سعادتمند ادامه داد: جمع شدن این پول باید به نظرم در 5 بخش هزینه گردد. بخش اول پرداخت قراردادها و پاداش کادر فنی و اعضای تیم است چراکه تیم بزرگسالان ویترین باشگاه است. دوم هزینه برای تکریم پیشکسوتان باشگاه. سوم هزینه در بحث آموزشگاه و تیم های پایه در کل کشور. چهارم طرفداران در قالب بسته های حمایتی قرعه کشی و .... در نهایت مورد پنجم هزینه بخش زیرساخت ها و تجهیز و توسعه کمپ مرحوم ناصر حجازی.

وی گفت: این می تواند سالی دو بار صورت گیرد. ما اعتقاد داریم که استقلال 30 میلیون طرفدار دارد و اگر یک میلیون نفر از این 30 میلیون طرفدار هر شش ماه یکبار 50 هزار تومان هم به باشگاه یاری نمایند ما هر شش ماه 50 میلیارد بودجه در باشگاه داریم که با یاری طرفداران و عاشقان استقلال جمع آوری شده است. به نظرم این طرح باید از خود من آغاز گردد و من به اندازه 100 نفر از این سهام را برای خود بخرم و بعد حتی مدیر عامل و بازیکنان هم در این ماجرا شریک شوند.

رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در خاتمه اعلام نمود: این همان سهام باشگاه است که قرار است خصوصی گردد، اما با این تفاوت که این پول از طرف عاشقان استقلال جمع شده است. با این شرایط می توانیم آرامش کامل را در استقلال داشته باشیم. ای کاش در این میان داوری ها هم حق استقلال را می دادند و اگر این طور بود استقلال در حال حاضر صدرنشین جدول بود و امیدواریم دوباره این تیم را در صدر آسیا ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 266

به "پیشنهاد رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال برای درآمدزایی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال برای درآمدزایی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید