پاکستان از رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد

به گزارش ارانیوز، فارس نوشت: وزیر امور خارجه پاکستان با قدردانی از حمایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، نقش ایشان را در همبستگی با مسلمانان هند ستودنی خواند.

پاکستان از رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان امروز یکشنبه (18 اسفند) در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از شرایط اسفناک مسلمانان هند، از جامعه جهانی خواست نسبت به نقض حقوق بشر و اقلیت های مذهبی به ویژه مسلمانان در هند توجه نمایند.

وی با انتقاد از عدم دخالت پلیس هند در درگیری های این کشور علیه مسلمانان، تاکید نمود این اقدام می تواند سرآغاز حملات خطرناکی علیه اقلیت های مذهبی در هند باشد.

قریشی با قدردانی از پیغام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مسلمانان هند، ایشان در همبستگی با مسلمانان هند را مهم و ستودنی خواند.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین با قدردانی از تظاهرات های مسلمانان بنگلادش و افغانستان در محکومیت قتل عام مسلمانان هند، خواهان لغو سفر به دهلی نو شد.

وی با اشاره به بازدید نماینده دبیر کل سازمان کشورهای اسلامی از کشمیر، تاکید نمود که مردم و دولت پاکستان در کنار برادران و خواهران کشمیری خود ایستاده و برای احقاق حقوق آنها کوشش می نماید.

وی همچنین در مورد شرایط افغانستان نیز گفت که گفت وگوهای بین الافغانی منجر به ایجاد مذاکراتی برای ترسیم جهت آینده آنها خواهد شد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 542

به "پاکستان از رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان از رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید