پاسخ روابط عمومی اسنپ تریپ به ابهامات مطرح شده در خصوص مجوز فروش بلیت هواپیما

به گزارش ارانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- در پی انتشار خبری مبنی بر غیرقانونی بودن فروش بلیت هواپیما در اپلیکیشن اسنپ و آپ، شرکت اسنپ تریپ در قالب جوابیه ای فرایند قانونی بودن فروش بلیت هواپیما را شرح می دهد:

پاسخ روابط عمومی اسنپ تریپ به ابهامات مطرح شده در خصوص مجوز فروش بلیت هواپیما

در ابتدا باید اشاره نمود؛ اپلیکشن های اسنپ و آپ مستقلا فروشنده بلیت هواپیما نیستند و تنها به اسم درگاهی برای انتقال مسافر به اسنپ تریپ عمل می نمایند و نیازی به اخذ مجوز جداگانه برای فروش بلیت هواپیما ندارند.

شرکت آرا دنیا نوین گستر اطلس تحت اسم تجاری اسنپ تریپ با داشتن مالکیت شرکت خدمات زیارتی و مسافرتی هوایی و دنیاگردی دلیجان پرواز طی این سال ها با مجوز بند الف در حال فعالیت بوده، که اپلیکیشن های مذکور هم به وسیله همین مجوز اقدام به فروش بلیت هواپیما می نمایند.

بعلاوه در کنار این مجوز رسمی و مالکیت 100 درصدی یک آژانس هواپیمایی؛ درخواست خود را برای دریافت مجوز مستقل شرکت آرا دنیا نوین گستر در سازمان هواپیمایی کشوری ثبت نموده و فرایند قانونی آن در جریان است، در حال حاضر موافقت اصولی با دریافت این مجوز صادر شده و در مرحله تکمیل مدارک قرار گرفته است. لازم به ذکر است این موافقت اصولی تا مدت زمان معین معین شده از سمت سازمان هواپیمایی کشوری معتبر است.

در آخر لازم به ذکر است؛ ما همیشه خود را در قبال اعتماد و حقوق مسافران مان مسئول می دانیم و این اطمینان را به آن ها می دهیم که می توانند با خیال آسوده بلیت هوایی خود را به وسیله سرویس ما تهیه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1516

به "پاسخ روابط عمومی اسنپ تریپ به ابهامات مطرح شده در خصوص مجوز فروش بلیت هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ روابط عمومی اسنپ تریپ به ابهامات مطرح شده در خصوص مجوز فروش بلیت هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید