وقوع چند انفجار در ایالت ماساچوست آمریکا

به گزارش ارانیوز، چند انفجار در کارخانه فراوری مواد شیمیایی و دارویی در ایالت ماساچوست آمریکا به وقوع پیوست.

وقوع چند انفجار در ایالت ماساچوست آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نتایج درخواست ویزای دانشجویی آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، چند انفجار در کارخانه فراوری مواد شیمیایی و دارویی در ایالت ماساچوست آمریکا به وقوع پیوست.

بر این اساس، مقامات دولتی آمریکا اعلام کردند: وقوع چند انفجار در کارخانه فراوری موادشیمیایی و دارویی سبب ایجاد شکافی بزرگ در پشت بام و تخلیه کارکنان و کارگران آن شد.

استفان برادبری، معاون آتش نشانی منطقه نیوربری پورت در این باره گفت: ماموران آتش نشانی پس از وقوع حادثه انفجار و ورود به ساختمان کارخانه PCI Synthesis در این منطقه به تخلیه کارکنان اقدام کردند. همچنین سه انفجار دیگر 15 دقیقه پس از ورود ماموران آتش نشانی به این کارخانه روی داد که یکی از آن ها سبب ایجاد حفره ای 1.5 در 2.5 متری در سقف شد. در حالی که کارگران هنگام وقوع انفجار ها سر کار خود بودند، اما هیچکدام از آن ها مجروح نشدند.

براساس اظهارات سخنگوی اداره آتش نشانی ماساچوست هنوز علت اصلی وقوع انفجار ها تعیین نشده است. این کارخانه به مساحت 6 هزار متر مربع در پارک صنعتی واقع شده و مواد اولیه برای صنعت داروسازی فراوری می نماید. به منظور کوشش برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه سه شرکت واقع در نزدیکی محل وقوع حادثه تخلیه شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 450

به "وقوع چند انفجار در ایالت ماساچوست آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع چند انفجار در ایالت ماساچوست آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید