وقتی آقای وزیر خبر روابط عمومی وزارتخانه را تکذیب می نماید!

به گزارش ارانیوز، وزیر آموزش و پرورش در شرایطی خبر دسترسی 70 درصد دانش آموزان به اینترنت و تلفن همراه را تکذیب نموده که این خبر در سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش به نقل از وی ذکر شده است.

وقتی آقای وزیر خبر روابط عمومی وزارتخانه را تکذیب می نماید!

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: تنها 869 هزار و 400 نفر معادل 6.9% دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند. غالب این دانش آموزان در کلاس های چند پایه تحصیل می نمایند و برای آنان نیز برنامه داریم. متاسفانه در خبری نادرست از قول من نقل شده 30% دانش آموزان دسترسی به اینترنت ندارند که از اساس کذب است.

نکته جالب این است که مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خبری که نهم فروردین درباره ملاقات حاجی میرزایی با وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شده بود، منتشر نموده، به این نکته اشاره نموده است.

با توجه به شیوع کرونا، اخبار برنامه های وزارت آموزش و پرورش روی پورتال این وزارتخانه قرار می گیرد و رسانه ها بازنشر می نمایند.

در خبر ذکر شده، آمده است: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس برآورد های ما 70 درصد دانش آموزان دسترسی به اینترنت، تلفن همراه، تبلت و وسیله ای که ارتباط را برقرار نمایند دارند، اظهار کرد: 30 درصد مناطق آموزشی و مدارس دسترسی ارتباطی برای برقراری آموزش های مجازی را ندارند لذا می خواهیم از آن ظرفیت 70 درصد برای دسترسی ارتباطی 30 درصد مناطق و مدارس استفاده کنیم لذا برقراری توسعه دسترسی برای همه مناطق آموزش و پرورش با استفاده از همه ظرفیت های کشور اصل دوم مورد نظر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 465

به "وقتی آقای وزیر خبر روابط عمومی وزارتخانه را تکذیب می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی آقای وزیر خبر روابط عمومی وزارتخانه را تکذیب می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید