وریا غفوری در آستانه حضور در سپاهان؟!

به گزارش ارانیوز، باشگاه سپاهان نیز به دنبال جذب غفوری است و با اطلاع پیدا کردن از آخرین شرایط کاپیتان استقلال و ناراحتی این بازیکن درصدد است به هر شکل ممکن این بازیکن باتجربه را برای نیم فصل دوم به خدمت گرفته.

وریا غفوری در آستانه حضور در سپاهان؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند سالی می گردد که در استقلال باندی معروف به باند سفت ها تشکیل شده است، باندی متشکل از چند بازیکن قدیمی که معمولا با یکدیگر همصدا مسائل را فریاد زده و خواسته هایشان را نیز به صورت مشترک مطرح می نمایند. آنها حتی معمولا به صورت سریالی با رسانه ها مصاحبه می نمایند تا به خیال خودشان از مسائل عدیده باشگاه استقلال پرده بردارند. هفته گذشته نیز در گفت وگو های سریالی از مسائل اقتصادی و عدم تعهد باشگاه به قراردادهایشان اطلاع دادند، این درحالی است که احمد مددی فردای همان روز در گفت وگوی خودمانی با فرهیختگان اظهار داشت که این بازیکنان حداقل 20درصد بیشتر از آن چیزی که به رسانه ها می گویند، گرفته اند و جالب اینکه چندی بعد تسنیم در گزارشی از دریافتی دقیق این بازیکنان اطلاع داد تا معین گردد این نفرات عظیم نمایی نموده و به دنبال اهداف دیگری بودند.

حالا گفته می گردد این نفرات، وریا غفوری را مورد هدف قرار داده اند، چراکه این بازیکن را در تعارض با اهداف خود در باشگاه می بینند.

غفوری که فصل گذشته با چند تن از آنها حین فصل دچار مشکل شده و بین طرفین نیز مشاجراتی ایجاد شده بود، در جمع بازیکنان جوان تر و جدید استقلال به عنوان یک چهره تاثیرگذار مطرح است و بیشتر بازیکنان از او حرف شنوی دارند، بااین حال باند سفت های استقلال که بعضا با حضور غفوری در تصمیم گیری های مختلف و تصمیم سازی ها دچار مسائل شده و در این بین کاپیتان را سد راه تصمیمات خود می بینند، با ایجاد این شایعه که او نمی تواند وظایف کاپیتانی را به نحو احسن انجام داده و بازیکن محبوبی در جمع استقلالی ها نیست، سعی نموده اند چهره غفوری را نزد طرفداران مخدوش نمایند و همین مساله هم باعث شده کاپیتان استقلال این روزها با عصبانیت خاصی در زمین حاضر گردد. البته عنوان شده که چون او مطالبات قدیمی خود را نگرفته از این موضوع خسته شده و به خاطر مباحث اقتصادی این رفتارها را انجام می دهد و این درحالی است که اگر تا حدی هم این خبر درست باشد اما این موضوع دلیل اصلی نبوده و دودستگی و شکاف و باندبازی در استقلال، کاپیتان این تیم را خسته و عصبی نموده است. در این بین، شنیده می گردد باشگاه سپاهان نیز به دنبال جذب غفوری است و با اطلاع پیدا کردن از آخرین شرایط کاپیتان استقلال و ناراحتی این بازیکن درصدد است به هر شکل ممکن این بازیکن باتجربه را برای نیم فصل دوم به خدمت گرفته و مجددا بعد از سال ها او را به اصفهان برگرداند.

فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1174

به "وریا غفوری در آستانه حضور در سپاهان؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری در آستانه حضور در سپاهان؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید