واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران : مسئول پیگیری واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت صورت های اقتصادی سال های 95، 96 و 97 سرخابی ها به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

جمشید تقی زاده مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در دو ماه گذشته هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همینطور سازمان خصوصی سازی برگزار نموده ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: گردشکار تمامی جلسه ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می گردد آنالیز چگونگی وضع واگذاری شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس است و هدف ما تسریع در این بخش است.

تقی زاده درباره مبنای واگذاری دو باشگاه بیان کرد: روش های مختلفی به بحث گذاشته شده است و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی دنبال می گردد ولی برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنای اصلی واگذاری خواهد بود و خوشبختانه شفافیت اقتصادی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت اقتصادیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد نموده و هم اکنون صورت های اقتصادی سال های 95 ، 96 و 97 استقلال و پرسپولیس به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: همانطور که مسعود سلطانی فر هم از مدیرعامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خواست نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند ما هم با یاری مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی درصدد هستیم هر چه سریعتر روند خصوصی سازی دو باشگاه انجام گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 176

به "واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید