والورده: تصمیمات داوری در ال کلاسیکو؟ جنجال ها درباره VAR هرگز تمام نمی شوند

به گزارش ارانیوز، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا علاقه ای به بحث درباره تصمیمات جنجال آفرین داور ال کلاسیکو نشان نداد.

والورده: تصمیمات داوری در ال کلاسیکو؟ جنجال ها درباره VAR هرگز تمام نمی شوند

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی خانگی تیمش مقابل آلاوس که فردا از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می شود، بار دیگر با سؤالاتی درباره تصمیمات جنجال آفرین داور ال کلاسیکوی چهارشنبه شب روبرو شد، تصمیماتی که بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید به آنها معترض بودند. البته رئال مادرید تنها تیم در این فصل از لالیگا نبوده که نسبت به تصمیمات داوری و نحوه استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) برای تشخیص صحنه ها اعتراض داشته اند و 14 تیم دیگر هم از این موضوع گلایه داشته اند.

والورده در این خصوص گفت: ما بیش از یک بار درباره این مسئله صحبت کرده ایم. جنجال ها درباره VAR هرگز تمام نمی شوند چون این مسئله ای مرتبط با فوتبال است. افراد زیادی درباره بازی ها، قبل و بعد از آنها صحبت می کنند اما این داور است که تصمیم نهایی را می گیرد و VAR هم به او کمک می کند اما گاهی اوقات به تصمیمات داوری اعتراض هایی صورت می گیرد. من فکر می کنم که سال آینده هم داستان همین است.

سرخیو بوسکتس، ال کلاسیکو را به دلیل داشتن تب از دست داد اما والورده گفت که او می تواند فردا به میدان برود. والورده در این خصوص گفت: بوسکتس امروز تمریناتش را به صورت عادی انجام داد. مشکل تب او برطرف شده است. فردا حال او بهتر خواهد شد و من فکر می کنم که او بتواند بازی کند.

با اینکه رئال مادرید در جدول شانه به شانه بارسلونا رقابت می کند، والورده به این موضوع که کار تیمش برای قهرمانی در این فصل سخت تر از فصل گذاشته است، اعتقاد ندارد.

او مطرح نمود: تا الان فصل سختی داشته ایم اما همه فصل کارمان سخت بوده است. درست است که حاشیه امنیت فصل گذشته را نداریم، اما باز هم موقعیت مان خوب است. می دانیم که همه چیز در فصل بهار مشخص می شود و تا آن موقع باید جایگاه مان را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 318

به "والورده: تصمیمات داوری در ال کلاسیکو؟ جنجال ها درباره VAR هرگز تمام نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: تصمیمات داوری در ال کلاسیکو؟ جنجال ها درباره VAR هرگز تمام نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید