هیچ کدام از دانشجویان ایرانی در چین مبتلا به ویروس کرونا نشده اند

به گزارش ارانیوز، رئیس اورژانس کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی تا به امروز هیچ کدام از دانشجویان ایرانی در چین مبتلا به ویروس کرونا نشده اند.

هیچ کدام از دانشجویان ایرانی در چین مبتلا به ویروس کرونا نشده اند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در حاشیه جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی و پاسخ به بحران استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: سازمان پدافند غیرعامل بخشنامه نموده است که استانداری ها قرارگاه زیست و قرنطینه ای را برای بیماران احتمالی کرونا که هنوز گزارشی از آن در کشور وجود ندارد ایجاد کند.

وی گفت: وزارت کشور هم مراکز درمانی را کاملا آماده و در این خصوص تعیین نموده است و اگر شخصی دارای این بیماری باشد، راستا درمان آن کاملا تعیین شده است.

وی درباره ورود تعدادی از دانشجویان ایرانی از کشور چین به داخل کشورمان گفت: نگهداری این ها در حال آنالیز و تعیین شدن است، ولی باید از نظر روحی با این دانشجویان و خانواده های آن ها صحبت گردد.

کولیوند یادآور شد: باید به فکر یک فضایی آرام برای این دانشجویان و خانواده های آن ها باشیم تا از نظر روحی دچار مسئله ای نشوند.

رئیس اورژانس کشور یادآور شد: همه امکانات را برای پیشگیری از ویروس کرونا در کشور داریم و برای دانشجویانی که از چین قرار است وارد کشور شوند اقدامات لازم برای حفظ سلامتی آن ها پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: بر اساس آنالیز های انجام شده تا به امروز دانشجویان مبتلا به این ویروس نشده اند، ولی این اقدامات ما در جهت پیشگیری است.

کولیوند یادآور شد: قطعاً ما از مردم چیزی را پنهان نمی کنیم و برای پیشگیری باید از ماسک استفاده نمایند و ارتباط مستقیمی با افرادی که دچار بیماری شدند نداشته باشند.

رئیس اورژانس کشور گفت: همه مسافران از مبادی ورودی توسط وزارت بهداشت به شدت کنترل می شوند و در اورژانس هم اگر موردی گزارش گردد به صورت شفاف به مردم اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 319

به "هیچ کدام از دانشجویان ایرانی در چین مبتلا به ویروس کرونا نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کدام از دانشجویان ایرانی در چین مبتلا به ویروس کرونا نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید