نظرسنجی، پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در پنسیلوانیا و رقابت نزدیک در فلوریدا

به گزارش ارانیوز، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد جو بایدن پیشتازی چشمگیری نسبت به ترامپ در ایالت پنسیلوانیا کسب نموده است ولی رقابت در فلوریدا به شدت نزدیک است.

نظرسنجی، پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در پنسیلوانیا و رقابت نزدیک در فلوریدا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک سی ان ان-اس اس آر اس حاکی است جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری امریکا نسبت به دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا 10 درصد پیشتاز است ولی در فلوریدا رقابت بین دو نامزد کاملا نزدیک و نفس گیر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، 53 درصد رای دهندگان در پنسیلوانیا گفته اند که از بایدن حمایت می نمایند و این رقم برای ترامپ به 43 درصد رسیده است.

در فلوریدا نیز 50 درصد رای دهندگان گفته اند که به بایدن رای می دهند و 46 درصد نیز حمایت خود را از ترامپ اعلام نموده اند.

در ایالت پنسیلوانیا بیش از 54 درصد رای دهندگان گفته اند که از عملکرد ترامپ راضی نیستند و تنها 44 درصد رضایت خود را از عملکرد وی اعلام نموده اند. در فلوریدا نیز 52 درصد از عملکرد ترامپ ناراضی و 45 درصد راضی بودند.

در هر دو ایالت ترامپ فرد قابل اعتمادتری برای اداره اقتصاد بوده است. ولی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بایدن فرد قابل اعتمادتری به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 982

به "نظرسنجی، پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در پنسیلوانیا و رقابت نزدیک در فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در پنسیلوانیا و رقابت نزدیک در فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید