تور آلمان ارزان: نزاع و تیراندازی بر سر ماسک در آلمان یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش ارانیوز، نزاع و تیراندازی در فروشگاهی در استان رایلند-فالتز آلمان بر سر قاعده استفاده از ماسک منجر به تیراندازی شده و یک کشته بر جای گذاشت.

تور آلمان ارزان: نزاع و تیراندازی بر سر ماسک در آلمان یک کشته بر جای گذاشت

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، در استان رایلند- فالتز آلمان یک صندوقدار که دانشجویی 20 ساله بود و در پمپ بنزین کار می کرد به دلیل تعهد به رعایت قواعد کرونایی مورد اصابت گلوله نهاده شد و کشته شد.

یک مرد 49 ساله بعد از مناقشه درباره استفاده از ماسک به این صندوقدار جوان شلیک نموده و وی را به قتل رساند.

بر اساس اطلاعات دادستان عمومی مرد 49 ساله به دلیل اینکه این دانشجوی 20 ساله صندوقدار به دلیل نداشتن ماسک نخواست به وی نوشیدنی بفروشد عصبانی شد. وی بعد از دستگیری اعتراف کرد که با شلیک به سر آن صندوقدار وی را کشته است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته این مرد 49 ساله عصر روز شنبه بدون ماسک وارد فروشگاه یک صندلی پمپ بنزین شده و نوشیدنی را روی پیشخوان صندوق قرار داد و صندوقدار وی را ملزم به استفاده از ماسک کرد و به وی نوشیدنی نداد. مرد عصبانی شده و با تهدید فروشگاه را ترک کرد.

حدود یک ساعت بعد این مرد 49 ساله دوباره به صندلی پمپ بنزین برگشت و این بار دهان و بینی خود را پوشانده بود و شش نوشیدنی دیگر برداشت و به صندوق مراجعه کرد و در آنجا ماسک جلوی دهان و بینی خود را برداشت. صندوقدار مجددا به وی توصیه کرد که مقررات استفاده از ماسک را رعایت کند و بعد آن مرد به سمت صندوقدار هفت تیر کشیده و به سر او شلیک کرد.

فرد قاتل درباره انگیزه برای این قتل بیان کرد که بحران کرونا به شدت وی را تحت فشار قرار داده و به دلیل احساس انزوایی که پیدا نموده بود چاره ای جز این ندیده بود! وی قربانی را مسئول این شرایط دانست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1507

به "تور آلمان ارزان: نزاع و تیراندازی بر سر ماسک در آلمان یک کشته بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: نزاع و تیراندازی بر سر ماسک در آلمان یک کشته بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید