نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل

به گزارش ارانیوز، نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل؛ برای شارژ سیم کارت همراه اول کافی است با استفاده از کد #رمز شارژ 15 رقمی#*140* سیم کارت خود را شارژ کنید. برای این منظور ابتدا دکمه ستاره، سپس کد 140 و بعد از آن ستاره-مربع را وارد کنید. حال شماره سریال 15 رقمی شارژ خریداری شده خود را وارد نموده و در نهایت مربع را انتخاب نموده و با زدن دکمه تماس یا OK کد USSD برای شارژ کردن سیم کارت همراه اول را اجرا کنید. چند ثانیه که منتظر بمانید خواهید دید که سیم کارت شما در صورت صحیح وارد کردن شماره سریال شارژ خواهد شد.

نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل

خبرنگاران| سیم کارت های ایرانسل و رایتل، همراه اول نیز از روش مرسوم کد USSD برای شارژ سیم کارت استفاده می نماید که با وارد کردن رمز شارژ توسط کد USSD قادر به شارژ سیم کارت همراه اول خود خواهید بود. یا اینکه می توانید با استفاده از خدمات شارژ مستقیم همراه اول نیز سیم کارت همراه اول خود را شارژ نموده و علاوه بر آن نیز از بسته های اینترنت همراه اول برای خدمات اینترنتی، تماس تلفنی و پیغامکی بهره ببرید.

برای شارژ سیم کارت همراه اول کافی است با استفاده از کد #رمز شارژ 15 رقمی#*140* سیم کارت خود را شارژ کنید. برای این منظور ابتدا دکمه ستاره، سپس کد 140 و بعد از آن ستاره-مربع را وارد کنید. حال شماره سریال 15 رقمی شارژ خریداری شده خود را وارد نموده و در نهایت مربع را انتخاب نموده و با زدن دکمه تماس یا OK کد USSD برای شارژ کردن سیم کارت همراه اول را اجرا کنید. چند ثانیه که منتظر بمانید خواهید دید که سیم کارت شما در صورت صحیح وارد کردن شماره سریال شارژ خواهد شد.

در صورتی که مسئله ای در نحوه شارژ همراه اول نیز داشتید کافی است با شماره 9990 به وسیله خطوط همراه اول و شماره گیری 09129990 به وسیله سایر خطور با پشتیبانی همراه اول تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید.

نحوه اطلاع از شارژ همراه اول

بعد از شارژ سیم کارت همراه اول حال برای اینکه بدانید اعتبار به جامانده شما چقدر است و از به جامانده شارژ سیم کارت خود آگاه شوید، نیز کافی است کد دستوری #11*140* را به وسیله سیم کارت همراه اول خود شماره گیری نموده و چند لحظه منتظر بمانید تا اعتبار شما اعلام گردد. همچنین میتوانید با شماره گیری 9990 یا 444 به وسیله شماره همراه اول خود یا تماس با شماره تلفن 09129990 با ورود به سیستم پشتیبانی همراه اول توسط شماره ای که از آن استفاده می کنید از به جامانده اعتبار با استفاده از سیستم گویا آگاه شوید.

نحوه شارژ مستقیم همراه اول

بهترین روش برای شارژ کردن سیم کارت همراه اول و هر سیم کارت دیگری استفاده از روش شارژ مستقیم است. در این روش نیازی به وارد کردن شماره سریال ندارید و به راحتی می توانید با مشخص مبلغ شارژ و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سیم کارت را شارژ نموده و علاوه بر این از خدماتی مثل شرکت در قرعه کشی نیز بهره مند شوید. در این روش سرویس های مختلفی مانند شارژ مستقیم همراه اول بانک ملت یا استفاده از اپلیکیشن هایی مانند سکه وجود دارند که می توانید بسته به انتخاب خود از آن ها بهره ببرید.

یکی از این سرویس ها استفاده از کد USSD خود همراه اول با شماره گیری #1* است که می توانید از خدمات خرید شارژ و بسته های اینترنت و مکالمه بهره ببرید. یا اینکه می توانید روی دکمه زیر کلیک نموده و با رفتن به فروشگاه همراه اول از خدمات شارژ مستقیم همراه اول بهره ببرید.

کد شارژ شگفت انگیز همراه اول

همراه اول نیز مانند سایر اپراتور ها پس از مدتی امکانی را با عنوان شارژ فوق العاده همراه اول راه اندازی نموده است که به یاری این روش می توانید هنگام شارژ سیم کارت خود از شارژ هدیه بهره ببرید. برای استفاده از شارژ فوق العاده همراه اول می توانید از روش های زیر بهره ببرید.

  • در صورتی که شماره سریال شارژ خود را به وسیله شماره گیری #2*1*1* وارد کنید می توانید سیم کارت خود را با شارژ هدیه مدت دار شارژ کنید.
  • در صورتی که شماره سریال شارژ خود را به صورت #کد شارژ همراه اول*142* وارد کنید می توانید از شارژ هدیه مدت دار بهره ببرید.

شارژ هدیه ای که با استفاده از شارژ فوق العاده دریافت می کنید بر اساس جدول زیر بوده و باید حتما در زمان مشخص شده شارژ هدیه را مصرف کنید، در غیر این صورت شارژ هدیه منقضی شده و از دست خواهد رفت.

آموزش نحوه خرید شارژ ایرانسل با گوشی

درست مشابه سیم کارت های همراه اول و رایتل، ایرانسل نیز از روش کد USSD برای شارژ سیم کارت استفاده می نماید که با وارد کردن رمز شارژ توسط کد USSD قادر به شارژ سیم کارت ایرانسل خود خواهید بود. یا اینکه می توانید با استفاده از خدمات شارژ مستقیم ایرانسل نیز سیم کارت ایرانسل خود را شارژ نموده و علاوه بر آن نیز از بسته های اینترنتی ایرانسل بهره ببرید.

برای شارژ سیم کارت ایرانسل کافی است با استفاده از کد #رمز شارژ 16 یا 12 رقمی*141* سیم کارت خود را شارژ کنید. برای این منظور ابتدا دکمه ستاره، سپس کد 141 و بعد از آن مجددا ستاره را وارد کنید. حال شماره سریال 16 رقمی یا 12 رقمی شارژ خریداری شده خود را وارد نموده و در نهایت مربع را انتخاب نموده و با زدن دکمه تماس یا OK کد USSD برای شارژ کردن سیم کارت ایرانسل را اجرا کنید. چند ثانیه که منتظر بمانید خواهید دید که سیم کارت شما در صورت صحیح وارد کردن شماره سریال شارژ خواهد شد.

در صورتی که مسئله ای در شارژ سیم کارت ایرانسل نیز داشتید کافی است با شماره 700 به وسیله خطوط ایرانسل و شماره گیری 09377000000 به وسیله سایر خطور با پشتیبانی ایرانسل تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید.

اطلاع از به جامانده شارژ ایرانسل

بعد از اینکه سیم کارت خود را شارژ کردید حال برای اینکه بدانید اعتبار به جامانده شارژ ایرانسل شما چقدر است و از به جامانده شارژ سیم کارت ایرانسل خود آگاه شوید، نیز کافی است کد دستوری #1*141* را به وسیله سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری نموده و چند لحظه منتظر بمانید تا اعتبار شما اعلام گردد.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

شارژ شگفت انگیز ایرانسل این امکان را به شما خواهد داد که با شارژ کردن سیم کارت به این روش بیش از مبلغ روی کارت شارژ دریافت کنید، به شرط آن که این شارژ در طی مدت زمان مشخص شده مصرف گردد. برای نمونه، اگر شما شارژ 5000 تومانی را با استفاده از کد دستوری شارژ شگفت انگیز ایرانسل وارد کنید، بیش از 500 تومان شارژ خواهید داشت، اما باید این شارژ را طی 10 روز بهره ببرید، چرا که در صورت گذشت این 10 روز، شارژ منقضی و صفر خواهد شد.

برای اینکه بتوانید از کد شارژ خریداری شده به صورت شگفت انگیز بهره ببرید کافی است رمز شارژ را با کد #رمز شارژ 12 یا 16 رقمی*144* وارد کنید.

مشترکان اعتباری ایرانسل می توانند بر اساس جدول بالا، تا سقف 30 ٪ اعتبار هدیه در زمان خرید شارژ دریافت نمایند. بدین ترتیب ظرف حداکثر 20 روز، فرصت دارید از اعتبار هدیه خود برای برقراری مکالمه، ارسال پیغامک و پیغام چندرسانه ای ایرانسلی و یا استفاده از اینترنت همراه ایرانسل بهره بگیرید.

  • پس از آن که مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز به انتها رسید، به جامانده شارژ اصلی همچنان معتبر باقی می ماند و تنها شارژ شگفت انگیز منقضی می گردد.
  • برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل(شماره 700) با شارژ شگفت انگیز امکان پذیر است.
  • امکان استفاده از شارژ شگفت انگیز پلکانی در زمان رومینگ وجود ندارد.
  • امکان خرید بسته با اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز وجود ندارد.
  • شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه نموده و یا تعداد زیادی پیغام کوتاه و پیغام چند رسانه ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید.

آموزش نحوه شارژ رایتل

درست مشابه سیم کارت های همراه اول و ایرانسل، رایتل نیز از روش کد USSD برای شارژ سیم کارت استفاده می نماید که با وارد کردن رمز شارژ توسط کد USSD قادر به شارژ سیم کارت رایتل خود خواهید بود. یا اینکه می توانید با استفاده از خدمات شارژ مستقیم اینترنت رایتل نیز سیم کارت را شارژ نموده و علاوه بر آن نیز از بسته های اینترنتی بهره ببرید.

برای شارژ سیم کارت رایتل کافی است با استفاده از کد #رمز شارژ شانزده رقمی*141* سیم کارت خود را شارژ کنید. برای این منظور ابتدا دکمه ستاره، سپس کد 141 و بعد از آن مجددا ستاره را وارد کنید. حال شماره سریال 16 رقمی شارژ خود را وارد نموده و در نهایت مربع را انتخاب نموده و با زدن دکمه تماس یا OK کد USSD برای شارژ کردن سیم کارت رایتل را اجرا کنید. چند ثانیه که منتظر بمانید خواهید دید که سیم کارت شما در صورت صحیح وارد کردن شماره سریال شارژ خواهد شد.

شارژ کردن سیم کارت رایتل در تمامی انواع سیم کارت اعتباری و دیتا به همین شکل بوده و با استفاده از این کد قادر به شارژ سیم کارت خود خواهید بود. اگر در هنگام شارژ سیم کارت رایتل نیز مسئله ای برای شما به وجود آمده می توانید با شماره 2920 به وسیله سیم کارت رایتل خود و یا شماره 0212920 به وسیله تلفن ثابت با پشتیبانی رایتل تماس گرفته و از آن ها یاری بگیرید.

اطلاع از به جامانده شارژ سیم کارت رایتل

بعد از اینکه سیم کارت خود را شارژ کردید حال برای اینکه بدانید اعتبار شما چقدر است و از به جامانده شارژ رایتل آگاه شوید، نیز کافی است کد دستوری #140* را به وسیله سیم کارت رایتل خود شماره گیری نموده و چند لحظه منتظر بمانید تا اعتبار شما اعلام گردد.

شارژ شورانگیز رایتل

شارژ شورانگیز رایتل طرحی است که برای شارژ بیشتر در نظر گرفته شده است. اما در این طرح مدت استفاده از شارژ هدیه محدود بوده و باید حتما شارژ هدیه را در مدت زمان مشخص شده مصرف کنید، در غیر این صورت به جامانده شارژ هدیه را از دست خواهید داد.

مشترکین سیم کارت های دیتا و اعتباری می توانند با استفاده از شارژ شورانگیز رایتل و با توجه به نحوه خرید شارژ(خرید شارژ مستقیم رایتل یا خرید شارژ فیزیکی)، تا 35% شارژ بیشتر دریافت نمایند. شارژ شورانگیز این امکان را می دهد که با استفاده از اعتبار هدیه خود در مدت مشخص شده از خدمات زیر بهره مند شوید:

  • تماس صوتی درون شبکه
  • پیغامک درون شبکه
  • سرویس اینترنت(با تعرفه عادی و خارج از بسته های مصرفی)

در صورت خرید شارژ به صورت فیزیکی شارژ هدیه 25 درصد و در صورت خرید شارژ مستقیم رایتل از 35 درصد شارژ هدیه برخوردار خواهید شد.

منبع: فرادید
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1235

به "نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید