موضع گیری لندن به گزارش ایران درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز شنبه در سخنانی گفت که اعتراف ایران در مورد سرنگونی هواپیمای اوکراینی گام نخست مهمی است.

موضع گیری لندن به گزارش ایران درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نخست وزیر انگلیس در این باره گفت: سقوط هواپیمای اوکراینی بر اهمیت توقف تنش در منطقه تأکید دارد. در حال حاضر خواستار تحقیقات بین المللی جامع و شفاف در این راستا هستیم.

بوریس جانسون در ادامه افزود: ما از نزدیک با کانادا و اوکراین و شرکای بین المللی دیگر که از این رویداد متضرر شده اند، همکاری خواهیم کرد.

لازم به ذکر است صبح چهارشنبه یک هواپیمای بوئینگ 737 اوکراینی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی تهران در حوالی شاهدشهر شهریار سقوط کرد. در این حادثه تمام 179 مسافر و خدمه پرواز که اغلب دارای تابعیت ایرانی-کانادایی بودند؛ جان خود را از دست دادند.

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده های داغدار هم وطن و جان باختگان اتباع سایر کشورها، از خطای انسانی پیش آمده عذرخواهی نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 379

به "موضع گیری لندن به گزارش ایران درباره سقوط هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری لندن به گزارش ایران درباره سقوط هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید