مهدی طارمی چگونه آقای گل لیگ پرتغال می گردد؟

به گزارش ارانیوز، بدون شک مهدی طارمی در این فصل هر آنچه که هواداران فوتبال در ایران از یک لژیونر می خواهند، را برآورده نموده است. از زدن سوپر گل در لیگ قهرمانان اروپا به چلسی گرفته تا آقای پاس گلی در لیگ پرتغال و گل های سه امتیازی برای پورتو.

مهدی طارمی چگونه آقای گل لیگ پرتغال می گردد؟

این مهاجم 27 ساله در ادامه درخشش و ماجراجویی خود در اروپا، دوشنبه شب گذشته در ترکیب اصلی تیمش مقابل فارنسی نهاده شد و پیروز به زدن دو گل و دادن دو پاس گل به هم تیمی های خود شد.

طارمی در این فصل از لیگ پرتغال 32 بازی (24 حضور ثابت) انجام داده و توانسته آمار 15 گل و 9 پاس گل را ثبت کند. او در این فصل آمار فوق العاده ای از نظر تاثیرگذاری در گل های تیمش داشته است. گل، پاس گل یا دریافت پنالتی در هر 74 دقیقه بسیار خوب طارمی در این فصل است.

طارمی هم اکنون در صدر جدول آقای پاس گل لیگ پرتغال واقع شده است و در جدول جمع گل و پاس گل نیز در رده دوم نهاده شده و می تواند تنها با زدن یک گل و یا دادن یک پاس گل به صدر این رده بندی برسد.

این آمار درحالی بدست آمده که تا سرانجام لیگ پرتغال تنها دو هفته باقی مانده است. طارمی هم اکنون با آقای گلی تنها سه گل فاصله دارد و جبران این سه گل برای طارمی می تواند مانند فصل گذشته، تکرار گردد. هم اکنون هریس سفروویچ از بنفیکا و پدرو گونکالوس از اسپورتینگ لیسبون با زدن 18 گل به صورت مشترک در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار دارند.

در فصل پیش و زمانی که طارمی در ریوآوه حضور داشت، تنها یک بازی به سرانجام لیگ مانده بود و او سه گل از رقیبان خود در صدر جدول آقای گلی فاصله داشت، اما این مهاجم ملی پوش ایرانی توانست در ملاقات آخر هت تریک کند و خود را به جمع سه آقای گل مشترک لیگ پرتغال برساند.

تیم فوتبال پورتو در دو ملاقات بعدی خود در لیگ باید به مصاف ریوآوه و بلننسز برود و طارمی این شانس را دارد تا در این دو ملاقات نسبتا آسان، آمار فوق العاده خود را بهتر از پیش کند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1350

به "مهدی طارمی چگونه آقای گل لیگ پرتغال می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی چگونه آقای گل لیگ پرتغال می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید