مهاجم سابق نساجی و پرسپولیس به تراکتور پیوست؛ محمد عباس زاده خرید جدید تراکتور

به گزارش ارانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم سابق نساجی و پرسپولیس با عقد قراردادی به عضویت تراکتور درآمد.

مهاجم سابق نساجی و پرسپولیس به تراکتور پیوست؛ محمد عباس زاده خرید جدید تراکتور

به گزارش خبرنگاران، عباس زاده که پس از پایان قراردادش با نساجی مازندران از این تیم جدا شده بود، به عنوان یکی از خریدهای جابجاییی تراکتور با این باشگاه تبریزی قرارداد بست. محمد عباس زاده که پس از پایان قراردادش با نساجی مازندران از این تیم جدا شده بود، به عنوان یکی از خریدهای جابجاییی تراکتور با این باشگاه تبریزی قرارداد بست.

این مهاجم قائم شهری که طی دو سال و نیم اخیر در نساجی مازندران عضویت داشت و صعود تاریخی به لیگ برتر را همراه با تیم شهرش تجربه کرده بود، در لیگ بیستم تصمیم گرفت در باشگاه دیگری کارش را دنبال کند و از میان پیشنهاداتش به تراکتور برود. عباس زاده در لیگ های سیزدهم و چهاردهم در پرسپولیس عضویت داشت و پس از آن یک سال در راه آهن بازی کرد ولی در فصل 96-95 به نساجی مازندران رفت و با وجود عدم صعود تیمش به لیگ برتر در آن فصل، توانست به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول برسد.

این مهاجم 30 ساله در دور رفت فصل 97-96 شاگرد علی دایی در سایپا بود که پس از به ثمر رساندن 6 گل برای این تیم در 17 مسابقه، در جابجایی زمستانی به نساجی بازگشت و تا پایان لیگ نوزدهم در جمع قائم شهری ها حضور داشت. عباس زاده در حالی امروز با تراکتور قرارداد رسمی امضاء کرد که حضورش در این تیم غیرمنتظره است چراکه هیچ صحبتی از پیوستن او به جمع شاگردان علیرضا منصوریان مطرح نشده بود و علاوه بر آن تبریزی ها پیش از این 6 خرید لیگ برتری خود را در جابجایی انجام داده بودند.

تراکتور پیش از این با وفا هخامنش، هادی محمدی، سید محمد خرم الحسینی، سعید واسعی، حبیب فرعباسی و حمید بوحمدان قرارداد بسته بود و محمد عباس زاده هفتمین بازیکنی است که این باشگاه به عنوان سهمیه لیگ برتری در جابجایی به خدمت می گیرد. منصوریان که چندین بار از مشکل جدی در خط حمله تراکتور صحبت کرده بود و اعتقاد داشت تیمش نیاز به تقویت دارد، حالا عباس زاده را در کنار حمزاوی به عنوان دو مهاجم نوک در اختیار خواهد داشت که البته به نظر می آید یکی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی جای داشته باشند.

رخصوص فسخ قرارداد ایمان سلیمی و حضور وی در یکی از باشگاه های پایتخت نشین، ذکر چند موضوع پراهمیت به نظر می رسد. ابتدا اینکه سلیمی براساس موازین قراردادی با باشگاه تراکتور، به هیچ عنوان امکان و شرایط فسخ قرارداد و متعاقب آن پیوستن به یک تیم داخلی را نداشته است و بنابراین تحقق این موضوع موجبات محرومیت و پرداخت غرامت ناشی از نقض قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی را به همراه خواهد داشت. در خصوص موضوعاتی که اخیرا می شنویم وی با یک باشگاه خارجی مبادرت به انعقاد قرارداد خواهد کرد و متعاقبا به شکل قرضی یا قطعی برای دور زدن شرط قراردادی به یک باشگاه پایتخت نشین خواهد پیوست، براساس موازین و مقررات جابجایی درباره بازیکنان، فیفا و فدراسیون فوتبال ایران آنچه در ختم رابطه قراردادی محل بررسی قرار می گیرد این است آیا طرفین در این ماجرا با حسن نیت برخورد کرده اند یا خیر؟

بنابراین اینکه برای دور زدن این شرط قراردادی، این روزها می شنویم سلیمی به یک باشگاه خارجی خواهد رفت و پس از آن به شکل قطعی یا قرضی به باشگاه مورد نظر در داخل ایران خواهد پیوست، مسلما اصل لغو پایداری و حفظ رابطه قراردادی و از مصادیق آشکار عدم حسن نیت می باشد. فلذا از هر دو منظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و مجاری بین المللی با این رفتار برخورد خواهند کرد.

درباره رضا شکاری هم باید گفت رفتار وی در فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاه متبوع ید طولایی دارد. در قرارداد وی به هیچ عنوان آثاری از جعل و الحاق وجود ندارد. بنابراین کمیته محترم شرایط به حفظ رابطه قراردادی اهمیت ویژه ای قائل شده و همانگونه که در آرای این کمیته شاهد آن هستیم محرومیت هایی را برای اشخاصی که قراردادشان را بدون دلیل موجه ورزشی فسخ کرده اند، بار خواهد آورد. در پایان به اطلاع می رساند باشگاه تراکتور از حقوق خود درخصوص فسخ های غیرموجه آقای سلیمی و شکاری عدول نخواهد کرد و پرونده هایی را در این خصوص در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مفتوح رسیدگی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1020

به "مهاجم سابق نساجی و پرسپولیس به تراکتور پیوست؛ محمد عباس زاده خرید جدید تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم سابق نساجی و پرسپولیس به تراکتور پیوست؛ محمد عباس زاده خرید جدید تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید