مهاجرانی: سرعت تیمی پرسپولیس نسبت به فصل قبل کمتر شده است، استقلال هافبک بازیساز ندارد

به گزارش ارانیوز، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه سرعت تیمی پرسپولیس نسبت به فصل قبل کمتر شده گفت: دربی 90 تقابل دو سبک متفاوت است.

مهاجرانی: سرعت تیمی پرسپولیس نسبت به فصل قبل کمتر شده است، استقلال هافبک بازیساز ندارد

حشمت مهاجرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به دربی تهران که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: این دو تیم در دهه های گذشته بارها در شرایط مختلف مقابل هم قرار گرفته اند و دربی در هر شرایط برای همه پرسپولیسی ها و استقلالی ها حساس است. این بازی تقابل دو سبک متفاوت است و هر دو تیم برای فصل جدید با تغییر سرمربی روبرو شده اند. نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم ولی طبیعی است که هر دو تیم دنبال برد هستند تا موقعیت شان را بهتر کنند. قطعا برد در دربی می تواند پرسپولیس و استقلال را در بازی های بعدی در شرایط بسیار خوبی قرار دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سه بازی گذشته با آرامش بیشتری نسبت به حریف سنتی اش بازی کرد. با این حال سرعت تیمی این تیم نسبت به فصل گذشته کمتر شده، خصوصا زمانی که پرسپولیس در فاز حمله به محوطه جریمه حریف می رسد. سرعت حمله پرسپولیس در زمان مربیگری برانکو بیشتر بود ولی حالا پرسپولیس روی حفظ توپ تاکید دارد تا کنترل بازی را در دست داشته باشد.

مهاجرانی با اشاره به شرایط استقلال گفت: استقلال برخلاف پرسپولیس، در کار تیمی، سرعت بدون منطق دارد و با این شرایط احتمال دارد که توپ را خیلی زود از دست بدهد. استقلال در این فصل با تغییرات زیادی روبرو شده و البته برخی نیازهای این تیم در جذب بازیکن برطرف نشد که می توان به نبود یک هافبک بازیساز اشاره کرد. استقلال از نیروی جوانی برخوردار است و با توجه به تغییرات زیادی که داشته، نیاز به زمان دارد. می توان به آینده این تیم امیدوار بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 72

به "مهاجرانی: سرعت تیمی پرسپولیس نسبت به فصل قبل کمتر شده است، استقلال هافبک بازیساز ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرانی: سرعت تیمی پرسپولیس نسبت به فصل قبل کمتر شده است، استقلال هافبک بازیساز ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید