مقاله: جذابیت های طبیعی و تاریخی در مکزیک

به گزارش ارانیوز، یکی از محبوب ترین نقاط دنیا پارک لاس پوزاس است که مانند خرابه ای باستانی به نظر می رسد. ادوارد جیمز، هنرمند نامتعارف انگلیسی، این پارک سورئال را در جنگلی بارانی واقع در مکزیک ساخته است. مجسمه های سورئال که مانند خرابه های یک عمارت به نظر می رسند، با طبیعت زیبای منطقه ترکیب و برداشتی از یک سرزمین عجایب خالی از سکنه را خلق نموده اند. پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به این منطقه، در محیط اطراف آن گشتی بزنید، عکس بگیرید و به این ساختار عجیب، مانند یک پادشاهی فکر کنید که زمانی باشکوه و پررونق بود.

مقاله: جذابیت های طبیعی و تاریخی در مکزیک

اِل آرکو گروهی از صخره های شکل گرفته در نزدیکی منطقه خوش آب و هوای لوس کابوس هستند که به خاطر وجود تعداد زیادی ساحل و تفرجگاه ، مقصد توریستی محبوبی به تعداد می فرایند. در قرن شانزدهم میلادی، دزدان دریایی پشت این صخره ها پنهان و در کمین کشتی های اسپانیایی می نشستند که اجناس باارزشی را حمل می کردند. هر ساله، دنیاگردان زیادی از این صخره های باشکوه بازدید می نمایند. برترین راه برای دسترسی به این مکان، استفاده از تاکسی های آبی است. این تاکسی ها شما را در ساحلی دوست داشتنی پیاده می نمایند و پس از مدتی شما را برمی گردانند. بعلاوه ممکن است تماشای اجتماع شیرهای دریایی که در اِل آرکو جمع شده اند، برایتان جالب باشد.

موزه کانکون یکی از مشهور ترین جاذبه های زیر آبی دنیا است که در ساحل شهر آفتابی کانکون واقع شده است. مجسمه سازی به نام جیسون تیلور، تعدادی مجسمه انسانی ساخته و آنها را در زیر آب نصب نموده است. این موزه در واقع به منظور حفاظت از صخره های دریایی (ریف ها) ساخته شده است. در ساخت این مجسمه ها از مواد طبیعی استفاده شده و هر کدام از آنها خاتمه به ریف های مصنوعی تبدیل خواهند شد. این ساختار های هیجان انگیز را می توان از درون قایق های کف شیشه ای، به وسیله شنا با لوله تنفسی یا غواصی اسکوبا (با تجهیزات) مشاهده کرد. دنیاگردان بعلاوه می توانند به تماشای صخره های طبیعی مرجانی بپردازند.

منبع مقاله: جذابیت های طبیعی و تاریخی در مکزیک

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1524

به "مقاله: جذابیت های طبیعی و تاریخی در مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جذابیت های طبیعی و تاریخی در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید