مقاله: تور غرب کانادا، قطار کوههای راکی و ونکوور (سفر 13 روزه)

به گزارش ارانیوز، بعد از کمی استراحت اتوبوس آماده حرکت به سمت هتل 5 ستاره پن پسفیک واقع در مرکز شهر ونکوور و در کنار خلیج با چشم انداز بی نظیر می شویم حدود نیم ساعت بعد وارد هتل شده و اتاقهای مسافران تحویل داده و راهنمایی لازم را کردیم، دوستان سوالات مختلفی داشتند بعضی ها دنبال اطلاعات مراکز خرید ونکوور بودند، بعضی ها دنبال پروازهای هواپیمای ملخی روی اقیانوس، در نهایت همه به اتاقهای خود رفتند تا استراحت کنند. صبح فردا قرار شد در لابی هتل پن پسفیک ساعت 10 صبح تور شهری ونکوور را شروع کنیم.

مقاله: تور غرب کانادا، قطار کوههای راکی و ونکوور (سفر 13 روزه)

بعد از تحویل اتاقها بسمت جسپر حرکت می کنیم اولین ایستگاه دریاچه شگفت انگیز پی تو بوده سپس به محله یخجال طبیعی کلومبیا خواهیم رفت.

بعد از اتمام بازدید بسمت دریاچه مورین یکی دیگر از دریاچه های زیبای منطقه بنف رفته و نهایتا در شهرک بنف برای قدم زدن و خرید اوقاتی را سپری می کنیم ساعت 7 در هتل خواهیم بود. به خاطر دارم بعد از رسیدن به هتل با گروهی که می خواستند تجربه تله کابین را داشته باشند به محل تله کابین بنف رفتیم و بعد از خرید بلیط 55 دلاری تصمیم گرفتیم در بلندترین استارباکس کانادا چای و قهوه با کیک و شکلات بخوریم سپس سوار کابین شده و 20 دقیقه بالا رفتیم ودر ارتفاع 2450 متری پیاده شدیم آن بالا حال و هوایی دیگر داشت یک رستوران با شومینه زیبا و همچین چند نقطه برای استراحت و شومینه های موجود و غروب زیبا با همراهی گیتار چند توریست دیگر لحظه ای آفریده شد که پیش بینی نشده بود.

روز ششم سفر است مسافرها ساعت 6 صبح آماده حرکت به سمت ایستگاه اختصاصی قطار لوکس کوهای راکی (Rocky mountaineer) هستند، قطار لوکس با سقف شیشه ای می باشد که از استان بریتیش کلمبیا ضمن عبور از طبیعت بی نظیر کوهای راکی و دیدن حیات وحش موجود به استان زیبای آلبرتا شهرهای بنف و جسپر می رسد و برای همیشه در ذهنها می ماند.

منبع مقاله: تور غرب کانادا، قطار کوههای راکی و ونکوور (سفر 13 روزه)

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1530

به "مقاله: تور غرب کانادا، قطار کوههای راکی و ونکوور (سفر 13 روزه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تور غرب کانادا، قطار کوههای راکی و ونکوور (سفر 13 روزه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید