مسائل بیمارستان و مراکز درمانی تازه تاسیس مهدیشهر و سمنان برطرف می شود

به گزارش ارانیوز، استاندار سمنان گفت: با تخصیص اعتبار ، مسائل تردد و روشنایی بیمارستان نو مهدیشهر برطرف و دو بخش نو به بیمارستان کوثر سمنان اضافه می شود

مسائل بیمارستان و مراکز درمانی تازه تاسیس مهدیشهر و سمنان برطرف می شود

به گزارش خبرنگار از ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در بازدید از بیمارستان تازه تاسیس مهدیشهر گفت: برای ساخت این بیمارستان حدود 125 میلیارد تومان تا به امروز هزینه شده و برای ساماندهی راه دسترسی آن هم از جمله آسفالت و روشنایی دو میلیارد تومان اختصاص یافته است.

استاندار سمنان گفت: رفع تقاطع و هم تکمیل خدمات تخصصی در این بیمارستان در دست اقدام است.

علیرضا آشناگر همچنین در مرکزاستان از اورژانس سوانح و مرکز سوختگی بازدید و در جریان چگونگی ساخت مرکز درمان سرطان و ساختمان تازه آورژانس قرار گرفت.

وی گفت: برای ساخت مرکز درمان سرطان در سمنان تا کنون 70 میلیارد تومان اختصاص یافته و برای تکمیل آن 29 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

دکتر دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم در این بازدید گفت: در بیمارستان تاره تاسیس مهدیشهر همه خدمات به مردم ارائه میشود ضمن اینکه در بیمارستان قبلی هم خدمات پزشک عمومی و تزریقات برای مراجعه کنندگان وجود دارد.

دکتر دانایی درباره مراکز درمان سرطان و اورژانس در بیمارستان کوثر سمنان هم گفت: مرکز درمان سرطان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و ساختمان تازه اورژانس با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که پیش بینی میشود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

با بهره برداری از طرح های تازه درمانی در سمنان 94 تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی مرکز استان افزوده میشود.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1506

به "مسائل بیمارستان و مراکز درمانی تازه تاسیس مهدیشهر و سمنان برطرف می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بیمارستان و مراکز درمانی تازه تاسیس مهدیشهر و سمنان برطرف می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید